Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

АБІАІНДУСТРІЯ - одна з найдинамічніших галузей, у якій постійно відбуваються зміни. Це вимагає не тільки постійного впровадження інновацій, а й удосконалення систем бронювання. Тому не секрет, наскільки важливою є служба підтримки при роботі з глобальною дис-трибуційної системою.
Під час ре-інжинірингу бізнес-процесів команда Sabre Україна стикнулася з тим, що служба підтримки клієнтів має обслуговувати великий потік запитів від суттєвої частини українського тревел-ринку. Відтак, розуміючи потреби ключових клієнтів Sabre Україна-тревел-агенцій, які є лідерами у своєму сегменті ринку, ми повністю переглянули стандарти обслуговування клієнтів, змінили персонал Help Desk, а також провели дослідження серед понад 700 агентів, завдяки якому дізналися, яким має бути новий Help Desk Sabre Україна.
Результати дослідження показали, що для агентів є найважливішими такі якості служби підтримки:
• Висока швидкість дозвону до Help Desk;
• Професійні та компетентні консультації;
• Оперативне вирішення поставлених питань;
• Зручний час роботи, включаючи режим 24/7.
Саме на такі критерії орієнтувалася Sabre Україна при розробці Help Desk, яка б відповідала запитам клі¬єнтів, при цьому неухильно дотримуючись світових стандартів якості обслуговування тревел-агентів.
«Створюючи новий Help Desk Sabre, ми поставили перед собою мету: зробити таку службу підтримки, яка насправді відповідатиме потребам агентів. Ми усвідомлюємо, що за кожним дзвінком в Help Desk стоїть агент з проблемою, яку потрібно вирішити оперативно. Для цього повністю переформатували Help Desk і запросили до нього професіоналів тревел-індустрії з багаторічним досвідом роботи в найбільших авіакомпаніях та агенціях. Ми чекаємо ваших дзвінків і завжди будемо раді допомогти», - прокоментував Сергій Кравець, генеральний менеджер Sabre Україна.
Новими співробітниками Help Desk Sabre Україна стали висококваліфіковані фахівці: Марина Джиджора (15 років роботи в найбільших агенціях країни), Світлана Савченко (8 років в Air France-KLM) і Лариса Гур'єва (20-річний досвід роботи в авіаіндустрії).
Ласкаво просимо в абсолютно новий Help Desk Sabre Україна! Ми працюємо щодня з 9:00 до 20:00, у тому числі й у вихідні та святкові дні. Чекаємо на Ваші дзвінки за телефоном: (044) 238 82 98.

Ми не просто відповідаємо на ваші запитання - ми завжди знаємо вирішення проблеми! 

назад >>>