Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Починаючи з 2 серпня, угорський лоукостер Wizz Air відкриває новий маршрут із Києва до Гданська. Відправлення здійснюватимуться двічі на тиждень - по середах та суботах, мінімальна вартість квитка OW складає 559 грн з усіма податками та зборами. Зареєстрований багаж оплачується окремо.
Цікаво, що цього року сполучення із Гданськом відкриває й МАУ, щоправда, не з Києва, а з Вінниці та Івано-Франківська. Однак враховуючи те, що авіаційний флагман України, схоже, почав будувати у Франківську повноцінний хаб, у сполученні point to point між Києвом та Гданськом в угорського лоукостера з'явиться потужний конкурент. Відтак незрозуміло, чи вистачить попиту у безпосередньому сполученні між українською столицею та польським туристичним центром на Балтійському узбережжі для наповнення бортів обох конкурентів.
Утім, для відкриття прямого сполучення між Києвом та Гданськом для Wizz Air є ще один резон. Річ у тім, що гданський аеропорт імені Леха Валенси є потужним авіахабом для угорського лоукостера: відправлення звідси здійснюються по 36 напрямках. Авіаційний експерт та постійний автор УТ Євген Роганов вважає, що у такий спосіб Wizz Air може підбирати пасажирський сегмент, який зацікавлений дістатися до різних пунктів Європи за порівняно невеликі кошти. На його думку, такою можливістю цілком можуть скористатися пасажири, які летять до Барселони чи Мальти.
Зрозуміло, що в такому випадку пасажирам доведеться брати на себе додаткові ризики та незручності: адже класичні лоукостери, до яких належить і Wizz Air, не здійснюють трансферних перевезень. Відтак пасажир має на кожному сегменті реєструвати багаж (якщо він є у наявності), проходити контроль на авіабезпеку та брати на себе ризики запізнення на наступний рейс. Однак, на думку експерта, ці ризики перекриватимуться ціновими пропозиціями угорського лоукостера: адже, по суті, бюджетний авіаперевізник - це ні що інше, як крилатий автобус, перевезення в якому здійснюється за формулою «суворо, але дешево». Крім того, не забуваймо й про те, що з Гданська літає не тільки Wizz Air, але й омріяний багатьма українцями Ryanair, який поки що так і не дістався хоча б до Львова. (З Гданська ірландський лоукостер літає по 10 напрямках, у тому числі до Іспанії, Італії та Мальти - Ред.).
У компанії Wizz Air вважають, що відкриття прямого авіасполучення між Києвом та Гданськом стимулює туристичні потоки між Україною та Польщею, відкривши для українців балтійську гостинність. Певну рацію перевізник в цьому має: якщо візовий режим між Україною та ЄС таки буде скасовано, туристичні потоки в першу чергу збільшуватимуться саме до сусідніх європейських держав, насамперед до Польщі, яка здатна багато чого запропонувати українським туристам. У тому числі й в економ-сегменті, на який наразі відчувається особливо високий попит. 

назад >>>