Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Німецький авіаційний бренд Lufthansa присутній на вітчизняному ринку вже 25 років. До цього ювілею менеджери авіагрупи завітали до столиці України, щоб розповісти про свої надбання та плани. Та чи розповсюджуватимуться їхні досягнення на нашу державу та українців?
 
Добрі відгуки: щирість чи дипломатичний хід?
У ході спілкування з пресою менеджмент авіагрупи висловив задоволення діяльністю на українському авіа-ринку. Так, Lufthansa Group представлена в Україні двома авіакомпаніями - Lufthansa і Austrian Airlines, частка ринку групи в Україні становить 13%, що насправді не так вже й мало.
В цілому в 2015 році група перевезла на рейсах до/з України 55 тис. пасажирів. Найбільшою популярністю в українців користуються її рейси, крім Мюнхена, Франкфурта і Вени, в Барселону, Мадрид, Мілан, Венецію, Ніццу, Маямі, Нью-Йорк, Лос-Анджелес і Чикаго.
Генеральний директор Lufthansa Group в Україні, Білорусії, Вірменії та Грузії Рене Коїнзак окреслив перспективи українського ринку авіаперельотів як позитивні, зазначивши при цьому, що компанія бачить динаміку його розвитку й очікує позитивних змін. Проте...

Кроки назустріч не спостерігаються
Група Lufthansa не поспішає робити якісь серйозні кроки щодо розвитку своєї діяльності в Україні.
Принаймні, поки що. Так, авіаперевізник Lufthansa хіба що продовжить виконання своїх рейсів за маршрутом Одеса-Мюнхен, які були відкриті на літню навігацію, під час зимової навігації 2016-17 рр. Ці рейси виконуються двічі на тиждень з початку літньої навігації 2016 року. Крім цього, віце-президент Lufthansa German Airlines з продажу та послуг у Європі Хайке Бірленбах повідомила, що в другому півріччі група має намір наростити провізну ємність на рейсах до/з України на 14%, у тому числі Lufthansa - на 11%, Austrian Airlines - на 23%, за рахунок заміни літаків на місткіші. Так, зокрема, в компанії Austrian Airlines на рейсах з Одеси літаки Fokker буде замінено на Embraer-195. (До речі, програма заміни літаків Fokker передбачає отримання компанією 17 літаків Embraer, вона завершиться до 2017 року. Вартість одного такого літака, за даними компанії, становить 52 мільйони євро - Авт.) . Але питання, чи планує компанія відповідним чином збільшувати (або хоча б зберігати наявний) load-factor на українських рейсах, і якщо так, то в який спосіб, залишилось поза увагою менеджерів «Люфтів».
Чогось більшого компанія поки не планує, хіба до ювілею роботи в Україні зробила до кінця липня знижки на свої рейси із України в розмірі 25 євро.
На питання про можливість відновлення польотів в Харків, що були припинені в 2014 році, Рене Коїнзак відповів тільки що це було комерційне рішення, пов'язане з падінням попиту.
«Ми стежимо за цим ринком, але у нас немає точної дати, коли ми могли б відновити польоти до Харкова, це має бути комерційно виправданим», - сказав він.
Щодо можливості заходу, а точніше, повернення на український ринок лоукост-послуг бюджетної компанії Eurowings, то й говорити поки нема чого.
 
Що заважає?
Цікаве питання, чому ж така потужна компанія не бачить розвитку в Україні? Відповідь в звичайній сухій математиці та економіці.
«Ми не цікаві Lufthansa з тих же причин, з яких не цікаві лоукостерам: низької купівельної спроможності і відсутності вільного переміщення наших громадян по ЄС», - каже директор компанії «Стиль Авіа» Євген Хайнацький, який стверджує, що для комерційно успішної експлуатації рейсів зі України до Європи за нинішніх умов вартість квитка має складати не менше 8 тисяч грн. Звісно, можна і знизити вартість рейсу, але що для цього потрібно?
«Перш за все - знайти дешевших постачальників послуг з обслуговування пасажирів та літаків. В Україні, наприклад, авіаційне пальне як було дорожче, ніж у Європі, так і залишається; як не надавали аеропорти України знижки на обслуговування, так і не надають зараз. Та й, на жаль, немає державної підтримки розвитку авіаційної галузі, тобто немає пільг, дотацій, скасування ПДВ та подібних заходів. У той же час кожний турист може принести країні набагато більше, ніж держава втратить на пільгах авіаперевізникам», - підсумовує сказане керівник «Стиль-Авіа».
Тож не так просто навіть потужній Lufthansa розвивати в Україні діяльність, та й не треба забувати, що бізнес є бізнес. 

назад >>>