Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Іван ЛІПТУГА, директор Департаменту туризму та курортів МЕРТ України
Всього за кілька десятиліть туризм з розваги для обраних перетворився на спосіб життя для п'ятої частини населення планети, посівши при цьому перше місце за темпами зростання у світовій економіці. Розвиток транспорту, інформаційних технологій, загальносвітове зростання доходів населення і збільшення чисельності середнього класу, а також зниження візових та інших бар'єрів створили всі умови для революції туризму і появи на карті світу великої кількості нових туристичних дестинацій.
 
Як догнати туристичний потяг
З кожним роком збільшується конкуренція між країнами й містами за увагу туристів, що позитивно позначається на розвитку територій, інвестиції в інфраструктуру та постійне поліпшення якості туристичних послуг. Міста, регіони й держави вкладають сотні мільйонів доларів в маркетинг своїх територій для збереження і збільшення частки на туристичному ринку. Маркетингом і брендингом туристичних територій займаються національні, регіональні та міські туристичні організації, будучи по суті консолідаторами і координаторами туристичного бізнесу з метою його збалансованого розвитку і просування на національному та глобальному ринку.
На жаль, Україна втратила багато років, практично не займаючись маркетингом не тільки туризму, а й усього експортного потенціалу та інвестиційної привабливості. В результаті ми можемо спостерігати украй низький інтерес до України й інформаційний вакуум навколо нашої країни. Отже, необхідно надолужувати згаяне семимильними кроками, а для цього повинна вестися комплексна і системна маркетингова робота. Зазвичай таку діяльність здійснюють Національні туристичні організації (НТО).

Для чого Україні НТО?
Метою діяльності НТО є розвиток туризму в Україні, реклама та промоція українського туристичного продукту як за кордоном, так і в самій Україні, створення стандартів галузевої діяльності та контроль за їх дотриманням, підтримка галузевих програм та створення нових туристичних продуктів, координація галузевої діяльності учасників НТО з метою захисту економічних інтересів учасників, подальший розвиток ринку туристичних та супутніх послуг, постійне сприяння професійній технічній, правовій, науковій та соціальній діяльності учасників НТО, а також сприяння зусиллям із вирішення певних проблем, що виникають у їхній діяльності та становлять спільний інтерес для учасників НТО.
Національна туристична організація складається з регіональних туристичних організацій, а також галузевих об'єднань по різним секторам та видам туризму.  

назад >>>