Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Кімберлі Лонг, віце-президент з питань продажів і агентської дистрибуції в Hahn Air, розповідає про сервіси Б2Б-продажів, які пропонує компанія

- Як би Ви коротко описали Hahn Air?
- Hahn Air - це німецька авіакомпанія регулярних перевезень, заснована в 1994 році, яка з 1999 року спеціалізується на наданні послуг з дистрибуції для інших авіакомпаній. Будучи найбільшою в світі компанією такого типу, ми охоплюємо 190 ринків і співпрацюємо з понад 300 авіа-, залізничними та шаттл-партнерами, а також з більше ніж 100 000 туристичних агенцій.
Щорічно мільйони пасажирів відправляються з 4 000 аеропортів, користуючись квитками Hahn Air. Хоча й не занадто відома широкому загалу, компанія Hahn Air є членом Міжнародної асоціації повітряного транспорту (IATA) і глобальним гравцем, який відіграє провідну роль в авіаційній індустрії.
Hahn Air на 100% належить Hahn Air Group, міжнародній корпорації з головним офісом у м. Драйайх поблизу Франкфурта в Німеччині, в той час як повітряний флот Hahn Air Lines базується в аеропорту Дюссельдорф. Група має офіси по всьому світу, в тому числі в Міннеаполісі, Монтевідео, Парижі, Києві, Йоганнесбурзі, Нью-Делі та Манілі, а завдяки клієнтам її сумарний річний оборот сягає близько 1 млрд. доларів США.

- Яка роль Hahn Air з точки зору туристичних агенцій?
- Для того, щоб туристичні агенції та авіакомпанії могли вести бізнес між собою, рейси авіакомпанії мають бути доступні у глобальних дистрибутивних системах (ГДС). Крім того, як турагент, так і авіакомпанія повинні бути членами локальної системи взаєморозрахунків (БСП). Оскільки з фінансової точки зору для авіакомпанії недоцільно бути учасником усіх БСП і ГДС в світі, не всі турагенти можуть продавати квитки всіх авіаліній. Наприклад, турагент у Києві може не мати можливості виписати в ГДС квиток на послуги африканського перевізника, тому для обох сторін це означає упущену комерційну вигоду.
І тут до гри вступає Hahn Air. Наша компанія забезпечує відсутню ланку, оскільки ми представлені в усіх основних системах ГДС і являємось учасником практично всіх БСП. Більше того, оскільки ми є членом IATA, то можемо укладати інтерлайн-угоди з іншими авіакомпаніями і продавати їх послуги на документах HR-169. Водночас ми надаємо турагентам по всьому світу всебічну підтримку з питань продажу і бронювання квитків.

- Які переваги Ви пропонуєте турагентам?
- Члени нашої команди Global Account Management, директори Олександра Таран і Андрій Шерстюк регулярно спілкуються та відвідують туристичні агенції в Україні. Вони активно сприяють підвищенню обізнаності щодо наших сервісів з оформлення квитків за допомогою інформаційних бюлетенів, проведення презентацій, тренінгів та корпоративних заходів.
Окрім цього, наша Служба технічної підтримки радо надає турагентам допомогу з будь-яких питань щодо оформлення квитків HR-169 і наших сервісів. Наша глобальна багатомовна команда забезпечує підтримку щоденно та цілодобово. Агенти можуть зв'язатися з Глобальною службою підтримки клієнтів за адресою service@hahnair.com або за безкоштовним номером з території України 0 800 501125.
Наш сайт www.hahnair.com також пропонує безліч корисних інструментів та інформації, у тому числі інструмент швидкої перевірки можливості оформлення того чи іншого перевізника або комбінації перевізників на документах HR-169, сервіс "GDS Ticketing Assistant" та цілий ряд цікавих інформаційних відео. Ці відео розповідають про наші продукти та сервіси, а також про те, як оформляти послуги наших партнерів в ГДС на документах HR-169.
Наша компанія є також єдиним провайдером, який пропонує безкоштовне страхування від банкрутства оперуючого перевізника Securtix®. Наше додаткове страхування квитка гарантує пасажирам повернення коштів у випадку, якщо рейс будь-якого з партнерів Hahn Air скасовується в зв'язку з банкрутством оперуючого перевізника. 

- Наскільки важливим для Hahn Air є український ринок?
- Ми укріпили присутність на цьому ринку, відкривши офіс у Києві, а також призначивши двох директорів по роботі з клієнтами, які відповідають за продажі та маркетингову діяльність в Україні. Крім того, наша компанія зарекомендувала себе як провідний експерт з продажу квитків в Україні, нашим сервісам довіряють уже понад 80% агентів в регіоні.
Вони високо оцінюють співпрацю з Hahn Air, оскільки можуть оформлювати квитки на послуги понад 300 авіа-, залізничних та шаттл-партнерів, в тому числі компаній, які не здійснюють продажі в Україні через БСП. Якщо турагентам не вдається завершити бронювання на рейс певної авіакомпанії, вони можуть оформити послуги наших партнерів на документах Hahn Air HR-169, скориставшись стандартною процедурою у своїй ГДС. Крім того, під кодами H1 і 5W ми пропонуємо послуги авіа-, залізничних і шаттл-партнерів, які самостійно не представлені або мають обмежені можливості підключення до ГДС.

- Чи не поділитеся Ви своїми планами щодо України на 2017 рік?
- Ми, як і раніше, продовжимо віддано підтримувати наших агентів, щоб забезпечити стійке зростання доходів у 2017 році. Ми плануємо залучити ще більше авіакомпаній-партнерів і працювати в тісному контакті з українськими туристичними агенціями, щоб максимізувати їхній потенціал.
У 2017 році ми вже додали шість партнерів до нашого портфоліо HR-169, а також по одному партнеру H1-Air і 5W-Rail&Shuttle. Серед них Eurostar, наш перший залізничний партнер, який доступний для оформлення на документах HR-169 під власним двохбуквеним кодом 9F. Крім того, під кодом 5W ми додали нашого другого партнера з поромних перевезень, Tallink, який обслуговує регіон Скандинавії та Балтії.
Ми також постійно розробляємо нові інструменти для підтримки наших партнерів і продовжуватимемо відповідно вдосконалювати наш веб-сайт. Український ринок має великий потенціал і в 2016 році українські туристичні агенції збільшили свій бізнес з Hahn Air більше ніж на 9% порівняно з 2015 роком. 

назад >>>