Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Безвізовий режим з Євросоюзом, який для громадян України набув чинності 11 червня, не призведе одразу до туристичного буму на європейських напрямках, однак відкриває для професіоналів галузі заманливі перспективи. Під професіоналами маються на увазі абсолютно всі учасники туристичного ланцюжка - від українських туроператорів, агентів, авіа-перевізників, аж до іноземних дестинацій, туристичних регіонів та транспортних операторів. Наприклад, французьких залізниць SNCF, авіакомпаній Air France-KLM, української туристичної компанії Via Kiev та французького регіону Шампань - Арденн. Саме в такому складі відбулася 16 червня презентація туристичних можливостей вказаного регіону для українського туристичного ринку, який після безвізу суттєво збільшив свою привабливість для європейських туристичних напрямків.
Утім, згадана зустріч орієнтувалася на корпоративний сектор - організатори запросили взяти в ній участь, у першу чергу, представників туристичних агенцій, які працюють у корпоративному сегменті. Тим не менше, із презентацій, що її виголосили французькі гості й представники організаторів, стало зрозумілим, що регіон Шампань - Арденн може зацікавити не тільки «корпорантів», а й інші категорії туристів.

Чому Франція?
Відповідно до рейтингу UNWTO, Франція є туристичним напрямком №1 у світі - щороку вона приймає понад 80 мільйонів іноземних гостей. Високий рівень розвитку туристичної інфраструктури, шляхів сполучення, величезна кількість природних та рукотворних пам'яток та дестинацій призводять до того, що туристичний потік до цієї країни з усього світу не зменшується протягом тривалого часу. В тому числі й за рахунок високого коефіцієнту повернення туристів: адже той, хто побував у Парижі. скоріш за все, зацікавиться відвідинами Марселя, Ліона, Прованса чи Бретані.
Українські фахівці туристичної галузі зазвичай вважають, що Франція є занадто дорогою туристич¬ною дестинацією для їхніх клієнтів. Насправді це не зовсім так: адже високий ступінь конкуренції у галузі призводить до того, що основні туристичні послуги можна знайти за цілком прийнятними для українських споживачів цінами. Однак для цього необхідно бути професіоналом високого класу та добре розумітися саме на французьких напрямках. Так, Париж - досить дорога дестинація, хоча й для нього вказане правило є справедливим, однак туристичні послуги надаються й поза Парижем - наприклад, у той-таки Шампані, де порядок цін на них зовсім інший.

Шампанське вино як головна принада
Багато хто з нас традиційно називає будь-яке ігристе вино «шампанським», проте з точки зору термінології це не зовсім правильно. А з точки зору авторського права та принципу захисту торговельних марок і зовсім некоректно: адже «шампанським» може називатися лише вино, вирощене й вироблене лише у французькому регіоні Шампань - Арден. Власне кажучи, саме в цій місцевості такий вид вина і було винайдено. Вважається, що першовідкривачем процесу шампанізації вина був монах ордену святого Бенедикта П'єр Периньйон. Хоча насправді це не зовсім так. Однак Дом («домінус», тобто панотець) Периньйон насправді здійснив відчутний внесок у процесс виробництва ігристого вина, винайшовши процесс купажування виноматеріалів, запропонувавши зберігати вино у пляшках із товстого скла, а також придумавши корк із пробкового дерева. Отже, одна з елітних марок шампанського вина цілком заслужено носить назву Dom Perignon.
Таким чином, зрозуміло, що туристична привабли¬вість регіону Шампань - Арден засновується на інду¬стрії виробництва та споживання шампанського вина, в тому числі всесвітньовідомими винними домами, такими, як «Вдова Клико», Moet et Chandon та інших. Туристи, що приїжджають до регіону, можуть брати участь у збиранні винограду, святі ремюажу, жити в садибах виноробів і т.д. Та варто зауважити, що туристичний продукт Шампані складається далеко не тільки з ігристого вина (хоча й базується на ньому). В регіоні знаходиться значна кількість історичних та культурних пам'яток (варто згадати хоча б кафедральний собор у місті Реймс, в якому традиційно коронувалися французькі королі), проводиться низка різноманітних заходів подієвого туризму на кшталт фестивалів, як пов'язаних із шампанським вином, так і таких, що не мають відношення до виноробства.
 
MICE та бізнес-туризм
Франція - один зі світових лідерів сегменту МІСЕ та бізнес-туризму. Сьогодні, коли візові вимоги для громадян України скасовано, вітчизняні туроператори, що спеціалізуються на цих напрямках, цілком можуть формувати тури для своїх корпоративних клієнтів у Франції, в тому числі й у регіоні Шампань - Арденн. Цікаво, що в багатьох випадках, незважаючи на заздалегідь вищі сумарні витрати на організацію бізнес-заходів, корпоративні клієнти українських туроператорів для своїх заходів можуть віддавати перевагу саме Франції перед іншими напрямками, такими, як Туреччина, Єгипет чи навіть Греція. Головним чином, через надзвичайно високу якість туристичних та логістичних послуг.
Останнє також є важливим для бізнес-туристів. Адже річ у тім, що на території Франції мандрівникам (у тому числі й у бізнес-сегменті) легко надати ланцюжок безперервних логістичних послуг у зв'язці авіаційний транспорт (міжнародний переліт) + залізничний транспорт (переїзд швидкісним поїздом до місця проведення заходу) + трансфер до конгрес-центру чи бізнес-готелю. Ця система відшліфована роками, відтак корпоративні клієнти, не витрачаючи часу на тривалі автобусні переїзди, з користю для себе використовуватимуть кожну хвилину перебування у Франції - хоч під час роботи, хоч на відпочинку. А професійний туристичний оператор, який спеціалізується на наданні послуг саме в цій країні, має широкі можливості спланувати та організувати будь-який корпоративний захід - аж до великих конгресів з кількома тисячами учасників. До речі. таких заходів у Франції відбувається понад 1000 на рік.
Усе перераховане вище цілком стосується й регіону Шампань - Арденн. Час проїзду швидкісним потягом TGV безпосередньо з аеропорту імені Шарля де Ґолля до міста Реймс складає трохи менше 1,5 годин - при чому в Парижі немає необхідності робити пересадку. А 4-зірковий готель La Paix в історичному центрі Реймсу здатний забезпечити своїм гостям чудові умови як для роботи. так і для відпочинку. Усі ж необхідні операції з бронювання туристичного й транспортного контенту спроможна надати корпоративному клієнтові українська компанія Via Kiev, яка, зокрема, протягом 10 років є офіційним представником Французьких залізниць SNCF в Україні, співпрацює з різноманітними бізнес-готелями та французькими екскурсійними бюро, а також авіакомпаніями Air France-KLM. Усе це дає можливість реалізувати на території Франції проект будь-якої складності й бюджету для будь-якого корпоративного клієнта.
 

назад >>>