Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Ольга ПАНЧЕНКО, регіональний представник Tripway.com
Напевно, протягом останнього часу читачам не раз доводилося чути про те, що через стрімкий перехід туристичної галузі до онлайну, офлай-новим агентствам із кожним роком стає все складніше утримувати свого клієнта. Це розповсюджена думка, та насправді це зовсім не так. Бо чому взагалі споживач йде до онлайну? Він віддає перевагу швидкості, економії часу, а ще й надійності, адже весь процес проходить через його власні руки. Ще важливу роль відіграє можливість синхронізації з усіма ґаджетами — та сама «хмарність» сервісів. Безсумнівні переваги онлайну, чи не так? Та зверніть увагу, що онлайн виключає можливість особистого спілкування, тому клієнт не отримує належної уваги до своїх бажань. Жоден робот не зможе так ретельно до найдрібніших деталей зібрати тур, який би ідеально підійшов під потреби клієнта та задовольнив його запити.
Туристичні агенції є важливими фігурами на ринку саме тому, що до кожного зі своїх клієнтів вони демонструють індивідуальний підхід. Кожне замовлення, яке вони виконують, націлене саме на людину, яка зараз знаходиться в офісі, або на прямому зв'язку з менеджером агенції. Це суттєва різниця між ОТА та офлайновими агенціями, які більш знеособлено ставляться до пасажирів та їхніх бронювань. В еру роботів та глобальної автоматизації ця відмінність стає особливо цінною. До того ж усі переваги онлайну можна надати і у звичайному офісі, для цього достатньо заручитися підтримкою сильного онлайн-гравця з потужною IT-платформою, який надасть агенту, як своєму партнеру, швидкий та безпечний сервіс.
Не менш важливою складовою офлайнового турис-тичного бізнесу є постійний розвиток. Авіаційна галузь швидко змінюється, багато процесів протікають зовсім по-новому, стають усе більш автоматизованими. Ветерани ринку, як ніхто, можуть оцінити швидкість цих змін. Тільки згадайте, скільки всього нового та незвичного з'явилося з моменту відмови від паперових авіаквитків! Тому важлива не тільки backend-підтримка від IT-партнера, але й обізнаність щодо сучасних методів роботи безпосередньо в самій галузі. Та, звичайно, вміння працювати з ними.
Щоб вчасно отримувати актуальну інформацію та освоювати найзручніші в роботі інструменти, є сенс відвідувати тематичні навчальні програми. Останні два роки в Україні такі заходи активно проводить онлайн-агенція Tripway. На свої семінари компанія запрошує представників популярних на нашій території перевізників: МАУ, Turkish Airlines, LOT, Atlasglobal, Czech Airlines, Etihad Airways, Emirates, Aegean Airlines та ін.
У програмі передбачено все, з чим може зіткнутися пасажир: реєстрація на рейс, провезення багажу, харчування на борту (включно з меню для особливих потреб), перевезення обладнання та тварин, код-шерингові рейси, послуга з супроводу дитини UMNR, правила тарифів, накопичення миль, лаунж-зони в аеропортах, стоповер-програми, транзитні готелі, екскурсії та багато іншого.
Представники Tripway разом із гостями детально розглядають складні ситуації, але не тільки діляться досвідом у розв'язанні проблем, а й розповідають, як їм можна запобігти. Глибоке розуміння внутрішнього ринку авіаперевезень допомагає сформувати для клієнта найточнішу й найактуальнішу для нього пропозицію, водночас зводячи до мінімуму виникнення можливих проблем у дорозі.
Але найголовніше те, що семінар — це можливість особистого спілкування з представниками перевізників. Їм можна одразу поставити всі питання та отримати професійні відповіді напряму, без посередників. Це важливий досвід для офлайн-агенції, адже відвідування такого заходу є необхідною сполучною ланкою між офлайном, IT та авіаційною галуззю. Агент отримує кваліфікований супровід у світі інформаційних технологій, а з ним — інноваційні інструменти для роботи.
Більшість людей із обережністю та побоюванням ставляться до нового. Але ми живемо у світі, який змінюється щохвилини. Запорукою успіху в будь-якому бізнесі є своєчасне освоєння останніх тенденцій та вміння їх грамотно використовувати. Для туристичної галузі, що не перестає дивувати навіть гравців зі стажем, це правило діє з потрійною силою. Обирайте найкращих партнерів, виходьте за межі відомого та використовуйте усі можливості, що дарує вам світ.

назад >>>