Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Кімберлі Лонг є віце-президентом з продажу та дистрибуції Hahn Air. Перш ніж приєднатися до компанії у 2014 році, вона 16 років працювала в туристичній індустрії і обіймала керівні маркетингові позиції у різних компаніях, включаючи Qantas Airways, Compass Group і Delta Air Lines. У час, вільний від управління більш ніж 50 директорами Hahn Air по роботі з клієнтами,
керівниками сервісної служби та іншими членами відділу дистрибуції, вона подорожує, катається на гірських лижах, займається йогою та готує.
Кореспондент журналу «Український туризм» зустрівся з Кімберлі Лонг, щоб пролити світло на її бачення та визначення послуг Hahn Air для туристичної спільноти.

- Чому туристичні агенти мають працювати з Hahn Air?
- Більше 80% туристичних агентств в Україні вже довіряють та використовують наші рішення. Ми позиціонуємо компанію Hahn Air як провідного фахівця з продажу квитків на ринку. Українським туристичним агентствам подобається працювати з Hahn Air, оскільки вони можуть отримати квитки на рейси більш ніж 300 авіа-, залізничних та шаттл перевізників, в тому числі компанії, які не представлені в БСП в Україні. Якщо туристичні агентства не можуть забронювати квиток на рейс конкретної авіакомпанії, вони просто можуть оформити послуги наших партнерів на документах Hahn Air HR-169. Крім того, ми пропонуємо послуги авіа-, залізничних та шаттл партнерів з обмеженим або відсутнім підключенням до ГДС під кодами H1 (H1-Air) та 5W (5W-Rail & Shuttle).

- Як саме турагент може забронювати рейс авіакомпанії-партнера Hahn Air?
- Туристичні агенти можуть просто обрати Hahn Air як валідуючого перевізника і провести стандартну процедуру оформлення квитка у своїй ГДС. Якщо ГДС не пропонує Hahn Air, агент може самостійнообирати сток Hahn Air. Для більшої зручності на нашому сайті розміщені детальні інструкції щодо оформлення квитка HR-169 в основних системах ГДС.

- Яких партнерів Ви додали до портфеля Hahn Air цього року?
- У 2017 році ми додали 26 нових партнерів, з яких 16 на підставі інтерлайн договорів з авіакомпаніями, доступні на документах HR-169 під власним кодом. Серед них YamalAirlines (YC) та Red Wings Airlines(WZ) з Росії, Nile Air (NP) з Єгипту та Loganair (LM) з Великобританії. Крім того, ми привітали дев'ять нових партнерських авіакомпаній та одного нового паромного партнера а/к Hahn Air Systems (H1 і 5W). Серед нових партнерів - SpiceJet (SG) з Індії, Nordwind (N4) з Росії, Pacific Coastal Airlines (8P) з Канади та SkyTaxi (TE), що пропонує вибрані маршрути у Франції. Усіх можна забронювати під кодом бронювання H1 (H1-Air). Ми також додали другого паромного партнера, естонську транспортну компанію Tallink (1TL), яку зараз можна забронювати під кодом 5W (5W-Rail&Shuttle). І, нарешті, Hahn Air також уклала партнерську угоду з британським оператором швидкісного залізничного перевезення Eurostar (9F). Відповідно, всі квитки можуть бути оформлені на документах HR-169.

- Які іще послуги Ви пропонуєте туристичним агентам?
- Ми з гордістю представляємо службу цілодобової підтримки Global Service Desk. Наша команда з радістю допомагає туристичним агентам з усіма питаннями, пов'язаними з продажем квитків на документах HR-169 та нашими послугами. Наша глобальна та багатомовна команда надає підтримку турфірмам в Україні цілодобово за адресою service@hahnair.com або за безкоштовним номером 0 800 501125. Туристичні агенти в Україні можуть звернутися до директора по роботі з клієнтами Олександри Таран за адресою a.taran@hahnair. com або Андрія Шерстюка за адресою a.sherstyuk@ hahnair.com питань організації спеціалізованих маркетингових та рекламних заходів, проведення тренінгів та презентацій щодо наших послуг та отримання додаткової інформації про наші продукти.
Крім того, для груп від 10 і більше пасажирів команда HR-Groups допоможе туристичним агентам заощадити час, зусилля та виконає всі операції, пов'язані з бронюванням. І останнє, але не менш важливе те, що ми являємось єдиним провайдером авіаквитків, який пропонує додаткове страхування від банкрутства оперуючого перевізника Securtix®.

- Як саме працює страхування від банкрутства оперуючого перевізника?
- Якщо пасажир з квитком HR-169 постраждав від банкрутства одного з партнерів Hahn Air, Hahn Air гарантує повернення невикористаної частини квитка, включаючи податки. Hahn Air також розширює захист, пропонуючи пасажирам, які «застрягли», не тільки компенсацію невикористаної частини квитка, а також різницю між оригінальним та новим квитком, вартістю до 125Євро. Захист також охоплює витрати на харчування та проживання в готелі до 75 Євро та інші витрати, такі як трансферти та телефонні дзвінки до 50 Євро. Додаткова робота, яку виконують туристичні агенти, коли пасажири не можуть вилетіти, оплачуєть¬ся за рахунок спеціальної компенсації після схвалення заявки Hahn Air.

- Чи забезпечує Hahn Air захист від банкрутства для всіх своїх партнерів-перевізників?
- Так, ми пропонуємо страхування від банкрутства на всі послуги, що надаються більш ніж 300 партнерами, які бронюються на документах HR-169. Сюди входять не лише послуги авіакомпаній, але також і залізничних та шаттл перевізників.
 
- Чому Hahn Air пропонує Securtix®?
- Більш ніж будь-коли, зараз авіакомпанії зазнають тиску, прагнучи до ефективності та розробляючи стратегії, які допоможуть їм конкурувати на світовому ринку. Ми спостерігаємо злиття та придбання, направлені на скорочення витрат, хеджування палива, а також оптимізацію операцій. І тим не менше, деякі авіакомпанії змушені оголошувати про банкрутство. Прагнучи захистити іншу сторону туристичної індустрії, пасажирів, Hahn Air зараз є єдиним перевізником, який наразі забезпечує такий вид захисту від банкрутства для всіх своїх квитків, придбаних через HR-169, і найкраще, безкоштовно!
Ми пишаємося тим, що послугу Securtix® цінують більше 100 000 наших партнерських турфірм по всьому світу, і це вагомий аргумент на користь продажу, коли йдеться про пропозицію авіаквитків Hahn Air клієнтам. Ця послуга була впроваджена у 2010 році, і на даний момент наші партнери вже продали більше 30 мільйонів застрахованих квитків.
 
- Чи є такий захист прогресивним кроком?
- Захист пасажирів є основним елементом безпеки інвестиції клієнтів авіакомпанії з моменту придбання авіаквитка і до дати перевезення. Сьогодні це набуває всебільшої актуальності, оскільки популярність раннього бронювання зростає, змушуючи багатьох клієнтів купувати квитки до одинадцяти місяців наперед через турагентів. За такий великий проміжок часу до поїздки вони не можуть спрогнозувати, наскільки фінансово стабільною буде обрана авіакомпанія на момент подорожі.
Якщо авіакомпанія збанкрутує, ці клієнти не зможуть отримати відшкодування, і дуже часто основний тягар відповідальності лягає на їхні туристичні агентства. Зайве говорити, що розчарування клієнтів не сприяє розвитку туристичного бізнесу. У таких випадках наш захист від банкрутства Securtix® гарантує безпеку як репутації турагента, так і фінансову безпеку пасажира, і в кінцевому підсумку зміцнює лояльність клієнтів.

 

назад >>>