Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Падіння курсу національної валюти відносно провідних валют світу створює додаткові преференції як для іноземних туристів, так й українців подорожувати теренами нашої держави. Пасажирські перевезення автотранспортом набувають при цьому особливого значення. Про перспективи розвитку туристичних автоперевезень ми поспілкувалися з комерційним директором «Трансмарін» - найбільшої автобусної компанії на ринку туристичних перевезень в Україні Діаною Дяченко.

- Діано, які характерні риси відрізняють Вашу компанію від інших, приваблюючи замовників Ваших послуг?
- Сучасний ринок пасажирських автотранспортних перевезень охоплює досить велику та розгалужену сферу діяльності: від послуг трансферу та корпоративного обслуговування до тривалих поїздок туристичних груп - як по території України, так і за її межі. Тому ціл¬ком зрозуміло, що для успішного вирішення усіх задач, які ставить перед автобусною компанією ринок, бізнес останньої має відповідати певним стандартам. А саме: в парку автобусної компанії мають бути присутні автобуси різних класів - комфортності та пасажиромісткості, підмінний фонд рухомого складу, професійний персонал, грамотний менеджмент та виробнича база, яка дає можливість здійснювати усі види технічного обслуговування.
Усе це має у своєму розпорядженні наша компанія «Трансмарін», яка працює на ринку пасажирських авто-перевезень вже 16 років, обслуговуючи своїх клієнтів за допомогою власного автопарку: від легкових авто до великих автобусів пасажиромісткістю 40+ осіб. Відтак ми маємо широкі можливості для організації поїздок за маршрутами на будь-які відстані та будь-якої складності в комфортабельних автобусах міжнародного рівня.

- На які сучасні тенденції у сфері пасажирських перевезень Вам доводиться реагувати? Наскільки вчасно Ви це робите?
- Починаючи з 2014 року, ринок автобусних перевезень в Україні суттєво змінився. Військова агресія Росії та окупація частини української території позбавила автоперевізників суттєвої частини ринку нерегулярних автобусних перевезень. У зв'язку з анексією Криму наша компанія втратила велику частину замовлень, серед яких великий контракт з американською туристичною фірмою. Ринок перевезень тривалий час перебував у «підвішеному» стані та почав демонструвати ознаки оздоровлення лише наприкінці 2015 року. До речі, не в останню чергу завдяки волонтерській та благодійній діяльності вітчизняного бізнесу, який став інтенсивно допомагати українській Армії, Національній Гвардії та іншим силовим структурам. А ще завдяки багатьом причинам став розвиватися внутрішній туризм, поступово збільшується попит на туристичні нерегулярні перевезення територією України. Причому не тільки з боку туристичних операторів, але й навчальних закладів: шкіл, університетів, технікумів.
Ми маємо велику клієнтську базу, та, відповідно, тривалі відносини з замовниками. Бо наша ідеологія -це надійність, якість і безпека. Для кожного замовника ми розробляємо взаємовигідну пропозицію й будуємо індивідуальні відносини. Дорога - це завжди ризики, але ми відповідальні за всі можливі ситуації. Напевно, за це нас і обирають.
Наш автопарк постійно оновлюється. Зважаючи на поганий стан доріг, ми несемо підвищені витрати на підтримку парку в технічно відповідному стані. Але найцінніше для нас - це наші пасажири.
 
- Діано, за таких складних для всіх нас і нашої країни часів дуже важко не те щоб розвиватись, але і просто утриматись «на плаву». Але компанія «Трансмарін» відома своєю соціальною діяльністю.
- Так, як і будь-який соціально орієнтований бізнес, наша компанія відчуває відповідальність за добробут своєї держави, її міць та потужність. Тому, починаючи з 2014 року, ми надаємо всіляку допомогу як Армії та силовим структурам (наприклад, на волонтерських засадах здійснюємо перевезення особового складу ВСУ та НГУ до прифронтових районів), так і допомагаємо волонтерам, а віднедавна й державним структурам, здійснювати культурно-просвітницьку діяльність. Зокрема, протягом усієї історії діяльності творчого об'єднання «Музичний батальйон» наша компанія здій¬снює перевезення українських виконавців до місць їх виступів - як у прифронтовій зоні, так і у віддалених регіонах нашої держави, де знайомство місцевих мешканців із сучасною українською музикою є досить слабким. Так само допомагаємо ми здійснювати й благодійні закордонні перевезення - наприклад, дітей-переселенців, або тих, хто постійно мешкає у прифронтових регіонах. Чим далі, тим більше тамтешні громади й благодійні організації, а час від часу й закордонні комерційні організації, запрошують постраждалих від війни українських дітей відпочити, тож ми вважаємо за честь допомагати організаторам у цій місії.
Взагалі, на думку колективу компанії «Трансмарін», бізнес, який би він не був, має зберігати людське обличчя. А це неможливо без допомоги тим, хто її потребує. Отже, наша участь у волонтерських та благодійних проектах є своєрідним соціальним обов'язком перед державою та суспільством, у рамках яких ми маємо можливість робити свій бізнес.

 

назад >>>