Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Плануючи свій відпочинок, будь-яка особа чи родина обов'язково планує і його бюджет, обираючи, врешті-решт, «золоту середину» між бажаним та доступним. Зрозуміло, що співробітники туристичних компаній, до яких найчастіше звертаються майбутні мандрівники, це чудово розуміють. Відтак багато хто з них намагається допомогти своїм клієнтам знайти баланс між бажаннями та можливостями, тобто отримати послуги, які задовольнять їхні потреби та спонукають повернутися до послуг цієї туристичної компанії у майбутньому.
Однак далеко не кожний менеджер туристичної агенції володіє інструментарієм, який дає можливість грамотно оцінювати можливості своїх клієнтів та спромогтися оптимізувати процес підбору туристичного продукту залежно від їхніх потреб. Зрозуміло, що універсального інструментарію не існує. Проте у світі існують ресурси, які надають користувачеві можливість оцінювати рівень цін та сервісу в різних місцях світу. Одним з таких ресурсів є глобальний статистичний портал Price of Travel, метою якого є допомогти користувачам спланувати свої витрати для відпочинку та подорожей. Виділившись із глобального статистичного ресурсу numbeo.com, Price of Travel спеціалізується саме на послугах, що їх споживають мандрівники та відпочивальники - тобто індивідуальні туристи. Тож у першу чергу інформація з порталу буде корисною саме для них.
Однак і для туристів, які користуються операторськими продуктами, наведена інформація також матиме певну цінність. Адже навіть клієнти туристичних комбінатів, що працюють за системою Ultra All Inclusive, час від часу користуються деякими сторонніми послугами: відвідують екскурсії, магазини, заходять у музеї, їздять у міському транспорті...
У цій публікації ми наводимо інформацію про порівняльну вартість основних послуг для туристів на популярних напрямках зимового пляжного відпочинку, що їх обирають громадяни України. Метою цієї публікації є допомогти нашим читачам - менеджерам туристичних агенцій - підготуватись до додаткових, часто досить несподіваних, запитань від потенційних клієнтів. Наприклад: «Чи не знаєте ви, скільки коштує проїзд у дубайському метро? А в автобусі? А скільки орієнтовно коштуватиме проїзд на таксі до нашого готелю від…?» Врешті-решт, менеджер агенції, який не розгублюється й дає чіткі відповіді на подібні питання, працює як на імідж своєї компанії (збільшує лояльність клієнтів фірми), так і на себе самого (отримує бонуси за продаж чи преміальні в тій чи іншій формі). У майбутньому опублікуємо подібну інформацію й щодо основних гірськолижних курортів, які обирають наші співгромадяни.
 
Єгипет
Переважна більшість українців відправляються до Єгипту за чартерними програмами, організованими туроператорами. Відповідно, ці програми включають до себе всі основні послуги, якими користуються туристи: міжнародний переліт, проживання та харчування у готелі, трансфер до готелю та аеропорту і т.д. Здавалося б, у цьому випадку ймовірність використання туристами сторонніх послуг є украй низькою, однак величезна історично-культурна спадщина цієї країни спонукає багатьох із наших співвітчизників виходити за рамки пакетних послуг. А відтак туристичним агентам варто знати, що в Єгипті почому, та вміти донести цю інформацію до своїх клієнтів. 

Об'єднані Арабські Емірати
На відміну від Єгипту, туристична інфраструктура ОАЕ надає послуги вищої якості та, відповідно, вартості для споживача. Доля індивідуальних туристів тут значно вища, ніж у Єгипті. Крім того, тут не є занадто поширеною система All Inclusive. Отже, для туристів в Еміратах є значно більше причин скористатися сторонніми послугами поза межами наданих туроператорами чи готелями.

Індія та Шрі Ланка
Тропічний або екваторіальний клімат, специфічна культура та народні звичаї, океанські пляжі та величезна кількість історичних та архітектурних пам'яток спонукають українців відвідувати курортні зони Індії та Шрі Ланки. Хоч шлях туди неблизький, вартість перельоту в більшості випадків є цілком прийнятною - завдяки використанню середньомагістральних літаків та пересадок у проміжних аеропортах (зазвичай Дубаї та Шарджі).

 

назад >>>