Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Про те, що українська авіаційна галузь переживає період зростання, сьогодні відомо кожному: адже про це розповідають практично всі вітчизняні ЗМІ - як профільні, так і загально тематичні. Подекуди наводяться й цифри, що демонструють збільшення пасажиропотоків із українських аеропортів, приріст пасажиропотоку вітчизняних авіакомпаній та цифри load factor літаків... Це все, звичайно, добре, однак значно більш повною така інформація буде у порівнянні із сусідніми ринками. Вже хоча б тому, що дасть можливість оцінити: як же Україна насправді виглядає на тлі партнерів, а подекуди й конкурентів? Озвучені цифри зростання - це багато, мало чи нормально?
Відповідь на такі питання містяться в різноманітних аналітичних та статистичних оглядах, які зазвичай публікуються у профільній пресі. Оскільки на практиці менеджерові туристичної компанії чи агенції зазвичай нема коли шукати специфічну галузеву інформацію та відфільтровувати корисні для себе дані, ми - редакція «Українського туризму» - публікуємо витяги з найцікавіших, на наш погляд, підсумкових матеріалів, які публікуються в європейській та американській спеціалізованій пресі. Так, наприкінці 2017 року британське видання The Anker Report публікує масив даних від спеціалізованого дослідницького центру Flight Global, які ілюструють стан та тенденції авіаційної галузі в Європі. А ми поділимося з читачами УТ витягом із цього масиву, який безпосередньо стосується української авіаційної галузі, та демонструє її становище на тлі загального стану європейського ринку авіаційних послуг (графік 1).
Як бачимо, вітчизняний авіаційний флагман «Міжнародні авіалінії України» входить у трійку лідерів за зростанням пропозиції крісел на європейському ринку, збільшивши її, порівняно з 2016 роком, на 28.4%.
Як таке зростання виглядає на тлі інших європейських авіакомпаній, демонструють таблиці 1 і 2.

назад >>>