Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Присутність та самопочуття на локальному ринку глобальної корпорації - один із найнадійніших та найінформативніших індикаторів стану цього локального ринку зокрема, його привабливості та конкурентоспроможності на глобальній арені. Для України, а точніше, української авіаційної галузі роль такого індикатору відіграє німецька Lufthansa Group - конгломерат авіакомпаній світового масштабу, який здійснює авіарейси у 103 країни, по 343 напрямкам, у якого відправлення літаків відбувається 15415 разів на тиждень, або в середньому кожних 20 секунд. Саме такий украй яскравий образ навів українським журналістам 19 вересня Штефан Кройцпайнтнер, віце-президент з продажів Lufthansa Group у Європі, на Близькому Сході та в Африці. Більше того, топ-менеджер поділився деякими даними у глобальному масштабі, відповідно до яких Lufthansa Group наразі переживає неабияке зростання: так, 2017 року німецька авіаційна група перевезла понад 140 млн. пасажирів - більше, ніж колись у своїй історії, отримала $3,7 млрд. прибутків, та розмістила замовлення на 176 нових літаків загальною вартістю понад 30 млрд. євро.

В УКРАЇНІ - ЗРОСТАННЯ

Зрозуміло, що порівняно з глобальними обсягами український сегмент маршрутної мережі авіакомпаній Lufthansa Group виглядає досить скромно. Тим не менше, й тут спостерігається зростання, а відтак і розвиток: за результатами 8 місяців поточного року. Конгломерат авіакомпаній перевіз понад 551 тисячу пасажирів, збільшив провізну ємність українського сегменту маршрутної мережі на 13,8%, відповідним чином збільшилися й пасажиропотоки - на 14%. Частота відправлень до українських аеропортів збільшилась на 8,5%, а з 17 жовтня до Києва починає літати четверта авіакомпанія групи -Brussels Airlines, яка сполучатиме столиці України та Бельгії 4 рази на тиждень. Таким чином, усього з рейсами на бельгійську столицю Lufthansa Group оперуватиме на українському напрямку 91 частотою на тиждень, літаючи до Києва, Львова, Одеси та Дніпра із Франкфурта, Мюнхена, Відня, Цюріха та Брюсселя.

Зросли й показники виїзного трафіку із України (на 19%) та в'їзного (на 9,2%). А от розширення своєї маршрутної мережі в Україну Lufthansa Group не планує. Принаймні, поки що. Ця інформація з вуст топ-менеджерів авіагрупи - вже згаданого Штефана Кройцпайнтера та директора по Україні, Білорусі, Молдові, Грузії, Вірменії, Азербайджану, Узбекистану та Туркменістану Рене Койнзака, прозвучала украй дипломатично, в дуже обтічному вигляді, однак сутність її не змінилася: у Харкові. Запоріжжі та Херсоні бортів ані Lufthansa, ані Austrian Airlines, найближчим часом ми не побачимо.

EUROWINGS: УКРАЇНА ПОЗА ПЛАНАМИ

Присутні на прес-конференції топ-менеджери Lufthansa Group аж ніяк не могли оминути увагою питання приходу ще однієї авіакомпанії в Україну, а саме, Eurowings, яка також належить до німецької авіагрупи. За словами міністра інфраструктури України Володимира Омеляна, цей перевізник мав сполучати Київ із Берліном. Однак топ-менеджери люфтганзівського конгломерату цю інформацію не підтвердили: за їхніми словами, таких планів у керівництва авіагрупи поки що немає.

Експерти вважають, що це скасування ймовірного приходу німецького бюджетника сталося через прихід до нашої держави ірландського лоукостера Ryanair, який 3 вересня здійснив перший регулярний рейс до «Борисполя» саме з Берліна. Існують й інші версії, чому Eurowings відмовився літати до нашої держави. Та як би там не було, у нашому небі цю авіакомпанію ми не побачимо, принаймні, цього року. А далі - побачимо: на відміну від інших європейських авіаційних груп на кшталт IAG чи Air France - KLM, Lufthansa Group охоче розвиває свій бізнес в українському небі, не вважаючи нашу державу «зоною турбулентності». Тож не виключено, що коли попит на перевезення в бюджетному сегменті між Німеччиною та Україною перевищить наявну пропозицію, Eurowings таки з'явиться в нашому небі. 

назад >>>