Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Напевне, кожен турагент в Україні колись стикався з досить неприємною ситуацією: ідеальний маршрут для свого клієнта знайдено, бронювання рейсу у своїй ГДС здійснено... А на етапі виписки квитка з'являється повідомлення про помилку. Таке часто трапляється у випадку невеликих регіональних перевізників на Далекому Сході, у Південній Америці та Африці, оскільки багато з цих авіакомпаній не є учасниками локальних систем взаєморозрахунків (BSP) європейських країн.

Завдяки Hahn Air існує просте рішення. Цей експерт № 1 у сфері бронювання і продажу квитків надає підтримку через свої сервіси уже більше 15 років. Понад 100000 турагентів у 190 країнах та більше ніж 350 авіа-, залізничних та шаттл-перевізників довіряють сервісам компанії.
РІШЕННЯ ВІД HAHN AIR
Якщо турагентам не вдається виписати квиток певної авіакомпанії після завершення бронювання, вони можуть оформити рейс на документах Hahn Air HR-169. Авіакомпанія Hahn Air є членом IATA та має унікальну мережу партнерів з авіа-, залізничних і шаттл-перевезень. З 1999 року вона спеціалізується на послугах дистрибуції для інших авіакомпаній та робить послуги перевізників-партнерів доступними для турагентів через свою провідну квиткову базу даних.

ЯК ВИПИСАТИ КВИТОК З HAHN AIR
Туристичні агенти можуть просто обрати Hahn Air валідуючим перевізником і виконати стандартну
процедуру оформлення квитка у своїй ГДС. Якщо ГДС не пропонує Hahn Air, агент може сам вибрати квитковий сток Hahn Air. Для ще більшої зручності на нашому сайті розміщено детальні інструкції з оформлення квитка HR-169 в основних системах ГДС.

БЕЗКОШТОВНЕ СТРАХУВАННЯ ВІД НЕПЛАТОСПРОМОЖНОСТІ ОПЕРУЮЧОГО ПЕРЕВІЗНИКА
Після того, як квиток виписано, постає ще одне питання - страхування на випадок неплатоспроможності оперуючого перевізника. Нині в Європі триває жвава дискусія щодо обов'язковості страхування неплатоспроможності авіакомпаній для кращого захисту пасажирів, оскільки складається враження, що злиття, поглинання та банкрутства відбуваються дедалі частіше. Hahn Air є першою та єдиною авіакомпанією, яка пропонує безкоштовне та всебічне страхове покриття у разі банкрутства оперуючої авіакомпанії.
Для всіх послуг, оформлених на документах HR-169, Securtix® гарантує повне відшкодування у разі неплатоспроможності одного з партнерів-перевізни-ків. Більше того, страховка поширюється навіть на пасажирів, які вже почали свою подорож. З моменту впровадження Securtix® у 2010 році турагенти виписали понад 33 мільйони квитків Hahn Air, застрахованих від банкрутства оперуючого перевізника.

КЛІЄНТ ЗАДОВОЛЕНИЙ - З HAHN AIR
В результаті турагент отримує змогу виписати квиток. Клієнт може навіть не знати, що його подорож відбулася завдяки Hahn Air - як і кожен з мільйонів пасажирів, котрі щороку відправляються з 4000 аеропортів, користуючись документом HR-169. «Наша компанія працює виключно у сегменті B2B і не пропонує своїх послуг безпосередньо пасажирам, - говорить Кімберлі Лонг, віце-президент з питань продажів і агентської дистрибуції. - Проте ми сподіваємося, що завдяки турагентам-партнерам Hahn Air наші сервіси приносять користь для всього світу».
Для отримання детальної інформації Служба підтримки Hahn Air радо надає турагентам допомогу з будь-яких питань щодо продажу та бронювання квитків HR-169 і сервісів компанії. Її глобальна багатомовна команда забезпечує підтримку щоденно та цілодобово. Агенти можуть звертатися до Служби підтримки за адресою service@hahnair.com або за безкоштовним номером по Україні 0 800 501125.
Сайт компанії Hahn Air www.hahnair.com також пропонує безліч корисних інструментів та інформації, у тому числі швидку перевірку Quick Check, сервіс GDS Ticketing Assistant та цілий ряд цікавих інформаційних відео. Ці відео розповідають про наші продукти і сервіси, а також роз'яснюють турагентам, як оформляти послуги наших партнерів на документах HR-169 в системах бронювання.

назад >>>