Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Український авіаційний флагман - авіакомпанія «Міжнародні авіалінії України» - протягом останніх років збільшує свої пасажиропотоки, у тому числі й трансфертні - через свій хаб у столичному аеропорту «Бориспіль». Цього року кількість таких пасажирів перевищила 50%, що вигідно як для авіакомпанії (в такий спосіб вона заробляє валютні кошти, продаючи свої послуги на зовнішніх ринках), так і для України як держави: адже МАУ сплачує податки саме до українських бюджетів усіх рівнів.
Враховуючи надзвичайно високу конкуренцію на глобальному ринку авіаційних послуг, а також негативне інформаційне тло навколо України, навряд чи помилимось, стверджуючи, що в таких умовах нарощувати пасажиропотоки, тим більше трансфертні, є задачею неабиякої складності. Але колективові українського авіаційного флагману це вдається, у тому числі за рахунок грамотної промоції свого продукту як на вну-трішньому, так і на зовнішніх ринках.
Одним із таких промоційних актів стала презентація зимового меню бортового харчування для вітчизняних журналістів, яка відбулась в аеропорту «Бориспіль» у нетрадиційному стилі: представників ЗМІ запросили до ангару, в якому перебувають лайнери МАУ та здійснюється їхнє технічне обслуговування. Там-таки, безпосередньо біля бортів, і було здійснено презентацію бортового меню із обов'язковою дегустацією - як же без цього!
Нове меню набуло чинності з 1 листопада, але запроваджується поетапно. Страви зимового меню можна замовляти попередньо на сайті МАУ, а деякі з них
придбати і безпосередньо під час польоту. Усього для пасажирів доступно 9 варіантів бортового харчування.
Для чого МАУ та її кейтеринговий партнер Sky Food Services витрачаються на такі речі? Річ у тім, що привабливість авіакомпанії для пасажирів багато в чому визначається різноманітними рейтингами -як технічними, наприклад, AirlineRatings.com, так і соціологічними, з яких найвідомішим є Skytrax. У більшості випадків, обираючи варіант перельоту за певним маршрутом, як самі пасажири, так і їхні агенти, не в останню чергу звертають увагу й на сервіс на борту, тобто і на харчування також. Отже, регулярне оновлення бортового меню та грамотна його промоція на відповідних ринках для будь-якої авіакомпанії є способом покращити свої позиції у рейтингах, а відтак і стати привабливішою для пасажирів, що МАУ й робить - як бачимо, досить-таки успішно. 

назад >>>