Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

У вересні 2017 року на ринок авіаперевезень стрімко увірвався Joon. Новачок, який повністю належить всесвітньовідомій авіакомпанії Air France, що входить до Групи Air France KLM та є учасником альянсу Sky Team, одразу перебрав на себе цілу низку напрямків материнської компанії та продовжує розширювати географію польотів як по Європі, так і за її межами. Доволі неочікуваний та певною мірою амбіційний крок!

Філософія компанії, на відміну від наявних класичних гравців галузі та тих, що працюють за моделлю low-cost, полягає у використанні якомога більшої кількості новітніх технологічних рішень у поєднанні зі звичним комфортом. У Групі Air France KLM Joon називають «лабораторією інновацій» та мають намір використовувати як сучасні соціальні тенденції, так і, звичайно, останні цифрові технології.

КУДИ ТА ЧИМ ЛІТАЄ JOON?

Авіакомпанія Joon виконує рейси з аеропорту Шарля де Голля у Парижі, який є хабом також і для Air France, на власних літаках Airbus A320/321 для середньомагістральних напрямків та A340 для далекомагістральних польотів. До 2020 року наявний флот буде розширено до 28 літаків - 18 А320/321 та 10 А340. Також у флоті авіакомпанії з'явиться А350 - перший літак, у якого фюзеляж та крило виготовлені переважно з вуглепластика. Кількість повітряного персоналу складає більше 500 осіб, які були набрані спеціально для новоствореної компанії, водночас пілотів залучили з вже існуючих екіпажів Air France.

До речі, уніформа для бортпровідників створена з метою бути настільки ж комфортною, наскільки і яскравою. Дизайнери, здається, врахували все і втілили рішення у яскраво-синьому кольорі уніформи, яка складається зі зручних тенісок, спортивних брюк, практичних суконь та сенсаційних білих снікерів, які вже стали візитівкою Joon.

З вересня 2017 року Joon вже перевіз більше двох мільйонів пасажирів та зупинятися не збирається. До 16 наявних напрямків у літньому розкладі 2019 року буде додано ще 5:

Особливістю Joon у контексті маршрутної мережі є не дублювання, а заміщення маршрутів, які попередньо виконувались Air France. Таким чином, пасажири, які, наприклад, купують квиток на рейс Київ - Порту матимуть унікальну можливість поєднати в одній подорожі досвід двох авіакомпаній, оскільки ділянку Київ - Париж виконуватиме традиційний Air France, а Париж - Порту вже інноваційний Joon.

ЩО ВСЕРЕДИНІ?

Наслідуючи материнську компанію, Joon пропонує своїм пасажирам польоти у двох класах обслуговування на європейських напрямках - економічний та бізнес, та у трьох класах на міжконтинентальних рейсах, на яких до вище згаданих додається преміум економічний клас. Давайте розглянемо ці класи детальніше.

В кабіні економічного класу на пасажирів чекають ергономічні крісла з кутом нахилу спинки 118 градусів та з 78 см вільного простору для ніг, вбудовані HD монітори з портом для USB та більш ніж 1200 годин мультимедіа розваг, серед яких фільми, музика та преса, а також можливість підключитися до мережі wi-fi на борту через мобільний додаток Joon та дивитися улюблені серіали та канали You Tube на власному мобільному пристрої. Повноцінне харчування з опцією вибору страви як для м'ясоїдів, так і для вегетаріанців, та гарячі органічні напої вже включено у вартість квитка. Але з метою задоволення навіть найвибагливіших гастрономічних потреб було додатково створено спеціальне платне меню, в якому можна знайти здорові снеки, солодощі та напої, наприклад крафтове пиво La Parisienne.

Окремою кабіною розташований преміум економічний клас, де зручно розслабитися та спостерігати за польотом з крісла завширшки 49 см, кутом нахилу 133 градуси та вільним простором у 99 см між рядами. Яскравий 13,3-дюймовий вбудований дисплей дозволить насолодитися переглядом улюблених фільмів або новинок щойно з прокату.

Бізнес-клас представлений повним спектром зручностей для найвибагливіших пасажирів, зокрема бокал витонченого французького шампанського або сік на вибір одразу по прибутті на борт в якості привітання, зручне крісло-мушля, яке під час сну перетворюється на двометрове ліжко, великий 15,6-дюймовий HD сенсорний екран зі зручними шумопоглинаючими навушниками у комплекті та сервіс упродовж усього польоту, який дозволяє відчути себе улюбленим гостем найкращих французьких шеф-поварів та сомельє. Ексклюзивно для пасажирів бізнес-класу Joon відомий паризький клуб Experimental Cocktail Club створив оригінальні коктейлі, спробувати які можна виключно на висоті 10 000 метрів.

Серед цифрових інновацій, обіцяних ідейними засновниками Joon - 2D/3D технології, а також віртуальна реальність за допомогою окулярів VR, які можна орендувати на борту. Добірка художніх та наукових стрічок, звичайно, додається.

ЩО ДАЛІ?

Постійне розширення маршрутної мережі та використання сучасних літаків, унікальний дизайн та продукт, який легко пристосовується до потреб клієнтів у поєднанні із нематеріальними складовими успіху - французьким шармом та багаторічним досвідом авіаперевезень, дозволяють сподіватися на широкий попит, як серед вже досвідчених та вибагливих клієнтів, так і серед більш молодої аудиторії, орієнтованої на співвідношення ціна/якість.

Joon називають авіалініями «бутік», від фр. boutique - невеликий вузькоспеціалізований магазин з обмеженим колом клієнтів, де зазвичай продають дизайнерський одяг, ювелірні вироби або делікатеси. Якщо додати до цього переліку технологічність та орієнтованість на індивідуальні потреби, як результат отримаємо авіакомпанію нового покоління, що пропонує унікальний 85-річний досвід Air France у інноваційному втіленні для подорожей майбутнього. А вони розпочинаються вже зараз!

назад >>>