Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Експерт у сфері дистрибуці авіапослуг і тікетингу, компанія Hahn Air цьогоріч святкувала своє 20-ліття. Ювілейний рік добігає кінця, а ми пригадуємо витоки компанії, що була заснована у 1999 році і за два десятиліття вийшла у лідери ринку. Сьогодні Hahn Air співпрацює з більше ніж 350 авіакомпаніями, тим самим створюючи можливості бронювання і прода¬жу квитків для понад 100 000 туристичних агенцій на 190 ринках по всьому світу.

Авіаційні перевезення - це серце діяльності Hahn Air, а також основа, на якій було побудовано успішний тікетинговий бізнес. Hahn Air вийшла на авіаційну сцену у 1994 році, обслуговуючи регіональні маршрути в Німеччині. У 1999 році компанія об'єднала свої зусилля з Saspo, туроператором і агентством з продажу квитків, яке представляло в Німеччині пів¬денноамериканські авіакомпані. Два успішні бізнеси злилися, поклавши початок шляху до позиції лідера на ринку дистрибуції авіапослуг.
Власники Hahn Air розуміли бажання іноземних авіакомпаній продавати свої послуги на такому рин¬ку, як Німеччина, проте для цього вони мали бути учасниками систем бронювання (GDS) та локальних систем взаєморозрахунків (BSP). Щоб полегшити бізнес між авіакомпаніями і турагентами, компанія Hahn Air застосувала новаторський підхід до тікетингу. Підписавши угоди з авіаперевізниками, вона забезпечила їм можливість продавати свої послуги на будь-якому ринку, де працює Hahn Air. За роки існування Hahn Air стала учасником практично всіх BSP та всіх основних GDS, розширивши своє охоплення до 190 ринків.
Як результат, турагенти можуть пропонувати своїм клієнтам більший вибір, продаючи рейси партнерів Hahn Air на документі HR-169. Сьогодні мільйони пасажирів щороку відправляються з 4 000 аеропортів по всьому світу, користуючись квитками Hahn Air і генеруючи для авіакомпаній-партнерів сумарний оборот у мільярд доларів.
З моменту свого заснування компанія завжди йде тільки вперед і докладає постійних зусиль, щоб залишатися ключовим гравцем галузі. У 2019 році Hahn Air не тільки розширила свій портфель 38 новими авіакомпаніями, але й представила новий продукт - X1-Air. Подібно до існуючого продукту H1-Air, він створює додаткові можливості для турагентів, дозволяючи їм бронювати рейси авіакомпаній, які самостійно не представлені або мають обмежене підключення до GDS, під двохбуквеним кодом бронювання X1.
Якщо говорити про нові можливості, то в цьому році Hahn Air зробила ще один крок у майбутнє, здійснивши запуск платформи NDC та випустивши у серпні свій перший NDC-квиток. Усього через два місяці компанія отримала сертифікат NDC найвищого, 3-го рівня і нині інтенсивно працює над подальшим розвитком платформи, підключаючи партнерські авіакомпанії і турагенції, впроваджуючи нові функції і контент. Підтверджуючи свій статус технологічного піонера в індустрії подорожей, Hahn Air стала першою авіакомпанією в світі, яка випустила фізичний квиток на літак за технологією блокчейн.
Протягом останніх трьох років авіакомпанія зміцнювала свою репутацію чартерного перевізника представницького класу, який надає послуги класу «люкс» з неперевершеним рівнем комфорту та персонального обслуговування. Вильоти можливі з будь-якого аеропорту та в будь-який аеропорт за бажанням замовника, за умови відповідності типу літака. На сьогоднішній день Hahn Air Lines літає головним чином по Європі. Однак з новим літаком C680 Sovereign стали можливі і нові напрямки, наприклад, на Близький Схід, а також трансатлантичні рейси.
Проте у 2019 році знайшовся час не тільки працювати, але й відпочивати. Для святкування 20-ї річниці тікетингових сервісів Hahn Air компанія організувала сім вечірок по всьому світу. Це були незабутні вечори в компані турагентів, партнерів та друзів, котрі допомагали відзначити цю подію. Hahn Air також створила багато інших можливостей розважитися, зокрема захопливі ігри, цікаві вікторини та конкурси, у яких могли брати участь турагенти з усього світу.
Як прокоментувала віце-президент з питань продажів та агентської дистрибуції Кімберлі Лонг: «Це був наш спосіб сказати «дякуємо» за 20 неймовірних років. Відданість наших партнерів має величезне значення для нас і мотивує нас на подальше вдосконалення продуктів і послуг. Ми сподіваємося бути поруч з вами і в 2020 році».

назад >>>