Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Час спливає непомітно, й ми раді представити вам, шановні колеги, перший номер «Українського туризму» за 2013 рік, в якому традиційно опубліковано складені редакцією рейтинги. Мета цих публікацій лише одна: визначити кращих у вітчизняній туристичній галузі, стимулювати їх шляхом публікації в галузевому виданні, а тих з учасників ринку, хто показав не такі визначні результати — стимулювати на подальші досягнення.
Ми надзвичайно раді вітати наших нових партнерів, які оцінили переваги співпраці з «Українським туризмом» та вирішили допомагати нам наповнювати журнал необхідними даними та публікаціями. Цього року таким партнером стала шанована в усій Україні, а також багато де за ІЇ межами, туристична компанія «Універсальне агентство з продажу авіаперевезень», або UFSA. Менеджмент цієї компанії детально відповів на усі без винятку питання, необхідні нам для складання рейтингів. А тому ми з величезним задоволенням публікуємо на «рейтингових» сторінках коротку інформацію про «Універсальне агентство» та оцінку ії керівником та засновником ситуації на ринку.
Звичайно, ми прагнемо, щоб наші рейтинги якнайточніше відображали стан вітчизняної туристичної галузі. Проте це є досить непростою задачею. Та, мусимо зізнатися, деякі учасники ринку нам ІЇ не полегшують. Бо як можна ставитися до формально! ВІДПОВІДІ розміром в 1 рядок на питання, викладені на 2х сторінках? Або й інше: «Ваші питання занадто інтимні — ми не будемо на них відповідати! Це наша комерційна таємниця!»
Що ж, у такий спосіб ті, хто відмовляються надати відповіді, просто не побачать себе у рейтингах — тільки й усього. На їхньому місці опиняться інші — компанії, які, можливо, продемонстрували у минулому році гірший результат, проте не відмахнулися від прохання співробітників галузевого видання, яке відстоює їхні ж інтереси. А щодо конфіденційних даних, то кожний з наших читачів може пересвідчитись: редакція таких даних не розголошує.
Отже, дорогі друзі, давайте співпрацювати з вами й надалі, у тому числі зі складання рейтингів. Врешті-решт, ця робота здійснюється виключно у ваших інтересах! Тож ми, редакція УТ, сподіваємось, що кожний з вас спроможеться виділити дещицю часу для того, щоб разом із нами долучитися до об’єктивного й усебічного моніторингу галузі.

Нетта Шнайдер, голова правління ПрАТ «Універсальне агентство з продажу авіаперевезень»
Минулий, 2012й, рік видався досить успішним для ПрАТ «Універсальне агентство». Приріст грошового обороту по відношенню до 2011р. склав близько 20%, дохід збільшився на 15%. Протягом року агентство не залишало верхні рядки рейтингів провідних авіакомпаній.
Одним із пріоритетних напрямків нашої компанії зараз є розвиток сегменту он лайн продажів, при цьому не припиняється пошук нових інструментів та партнерів для підвищення ефективності роботи й розширення охоплення ринку. Активно, завдяки максимально лояльним умовам співпраці, зростає мережа посередників і субагентів. Але головним завданням агентства, як і раніше, залишається надання максимально повного комплексу транспортних і туристичних послуг для наших клієнтів, із збереженням незмінно високих стандартне якості обслуговування та привабливих цін.
Щодо ринку авіаперевезень України, то, за нашими оцінками, 2012 року він досить активно розвивався і зростав, при цьому якісні та кількісні його показники в цілому виявилися зручними для розвитку агентства.
Найнеприємнішою ж подією року, безумовно, стала заява а/к «Аеро Світ» про банкрутство та черга подій, яке вона за собою спричинила. Сьогодні ситуацію ще не врегульовано, тож не всі негативні ії на слідки проявили себе в повній мірі, але в будь-кому випадку можна говорити про суттєвий перерозподіл пріоритетів на ринку продаж перевезень і туризму.
 

назад >>>