Лариса ПОЛЯНСЬКА, заступник директора Travelport в Україні Завдяки різкому зростанню темпів нашого життя, зокрема, збільшенню ділової активності у будь-яких сферах, електронна комерція обіймає щодалі більшу долю від загального обсягу продажів на усіх можливих ринках, у тому числі в тревеліндустрії. Так, показники мобільності українських туристів та бізнес-мандрівників зростає з року в рік, відтак щодалі частіше вони віддають перевагу купівлі авіаквитків та відповідного туристичного продукту у форматі онлайн. Завдяки зростанню популярності онлайнпродажів на авіаційному транспорті конкуренція серед розробників онлайнрішень невпинно зростає. Функціональність, набір опцій, якість стрімко поліпшуються. Що ж до часу, потрібного для пошуку необхідного перельоту з урахуванням вирішення задач на екстремум, тобто пошуку найекономічнішого тарифу, то цей час постійно зменшується. Провідні розробники онлайнпроектів, які сьогодні присутні на українському ринку, представляють різні держави та об’єднують найкращий світовий досвід в галузі електронної комерції. Відповідно до даних Travelport (корпорації, яка володіє двома з чотирьох наявних у світі ГДС), доля онлайнпродажів на ринку України зростає досить динамічно, значно перевищуючи показники багатьох країн пострадянського простору. Поява на ринку он лайн-проектів нових розробників призводить до перерозподілу дольової участі основних гравців. Виграють від такої ситуації замовники послуг – агенти та туроператори, які мають можливість обирати найзручніше та найкомфортніше рішення з їхньої точки зору, яке максимально задовольнятиме потреби клієнтури та дозволить збільшити обсяги продажу авіаційного й туристичного контенту в епоху електронної комерції. назад >>>
|