Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Еміратський перевізник усерйоз взявся за освоєн¬ня українського ринку: 18 вересня було здійснено перший рейс з Дубаю до столичного аеропорту «Жуляни», 20-го арабський лайнер уперше приземлився в Одесі, а з листопада на 20 напрямках маршрутної мережі, курсуватимуть літаки, обладнані бізнес-класом.
В Україну бізнес-клас Flydubai приходитиме поступово: 8 жовтня перший комерційний рейс, обладнаний салоном бізнес-класу, прибуде до Києва, того ж таки місяця полетіти до Дубая у бізнес-класі зможуть мешканці Донецька, у листопаді — Харкова, а вже наступного року — і Одеси.

«Жуляни» опановуємо, у «Борисполі» залишаємось
Одне з питань, що неабияк зацікавило представників як туристичних компаній, так і журналістів, було місце прибуття літаків Flydubai до української столиці. Адже протягом 2-х років еміратський перевізник літає до «Борисполя», проте другий щоденний рейс до столиці приймають «Жуляни». Враховуючи, що ці два аеропор¬ти фактично є між собою кон¬курентами, виникає питання: чи не означає прихід Flydubai до «Жулян» початком сценарію еміратського перевізника з «Борисполя»?
Утім, виконавчий директор Flydubai Ґейт аль Ґейт такі побо¬ювання не підтверджує. За його словами, виконання рейсів у різні аеропорти одного великого міста — це звичайна практика. А оскільки Київ є великим містом, то керівництво авіакомпанії ухвалило рішення здійснювати свій другий щоденний рейс до альтернативного «Бориспо¬лю» аеропорту, щоб пасажири Flydubai мали вибір між двома повітряними гаванями. Таким чином, авіакомпанія освоює нові можливості, проте не збирається припиняти співпрацю зі старими партнерами, у тому числі з аеропортом «Бориспіль».
Віце-президент Flydubai з комерційних питань Джейхун Ефенді додав до цього, що рейси з «Борисполя» та «Жулян» ма¬ють трохи різну спрямованість. Якщо перший, який вилітає рано вранці, орієнтований здебільшо¬го на туристів, кінцевою метою подорожі яких є ОАЕ, то новий рейс із «Жулян», який прибуває до Дубая увечері, орієнтований
здебільшого на транзитних паса¬жирів.
Цікаво ще одне: незважаючи на те, що Дубай — «Бориспіль» та Дубай — «Жуляни» — це різні рейси, тариф на них однаковий. Таким чином, пасажири можуть купувати квитки за маршрутом, наприклад, «Бориспіль» — Дубай — «Жуля-ни», й для них буде застосовано тариф RT.
Із «Жулян» - без обмежень!
Друге питання, яке зацікавило туристичну громадськість — це об¬меження на злітну масу в столич¬ному аеропорті «Жуляни», запро¬ваджені через недостатню довжину злітно-посадкової смуги (2310 м проти 4000 у «Борисполі»). Проте, за словами керівників Flydubai, еміратський перевізник отримав усі необхідні дозволи на посадку та зліт із повним комерційним завантаженням своїх літаків — як від власної служби авіабезпеки, так і від керівництва аеропорту «Жуляни». Нагадаємо, що місткість Boeing-737-800, які використовує Flydubai на своїх лініях, складає 189 крісел в однокласному компону¬ванні та 174 — у двокласному. Деякі авіакомпанії (наприклад, прямий конкурент Flydubai — перевізник із сусіднього з Дубаєм емірату Шарджа, авіакомпанія airarabia) змушені були відмовитись від до¬сить-таки привабливих пропозицій переходу до «Жулян». Отже, яким чином Flydubai подолала (або обходить) обмеження на злітну масу повітряного судна, відповіді поки що немає.
 

назад >>>