Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Лада БОЛБУТ, директор туристичної компанії Aquavita-Tour Lufthansa City Center

Диверсифікація ринку туристичних послуг, відкриття нових напрямків та «закриття» деяких традиційних, постійно зростаю¬ча мобільність громадян України, збільшення інтенсивності перевезень та конкуренції на чинних авіамаршрутах у міжнародному сполученні, а також відкриття нових та відновлення колись чинних авіаліній у міжнародному сполученні призводять до того, що українські туристи стали все частіше звертатися до своїх агентів за подорожами до таких куточків світу, які раніше вважалися далекими та екзотичними. Наприклад, підвищений попит на перевезення до держав Південно-Східної Азії мав наслідком відкриття наприкінці нинішнього року прямого сполучення між Києвом та Бангкоком маршрутів аж трьома авіакомпаніями одразу — чого раніше ніколи не траплялося.
Враховуючи підвищений попит, туристичні агенти намагаються задовольнити запити своїх клієнтів, у тому числі й на відпочинок у зазначеному регіоні, проте через різні причини роблять це далеко не завжди в оптимальний спосіб. Відтак не є рідкісними випадки, коли через неможливість знайти оптимальне рішення туристичний агент
втрачає клієнта, а отже, й свій прибуток.
Однією з найрозповсюдженіших помилок турагента є концентрація на жорстко заданих умовах, через що коло пропози¬цій звужується, й серед доступних для бронювання варіантів може просто не знайтися такого, що задовольнить потенційного клієнта. У той же час застосування сучасного інструментарію для туристичної індустрії, здатного у режимі реального часу видати клієнтові кілька десятків, якщо не сотень, пропозицій, відсортованих за релевалентністю заходу та заданими відповідно до побажань клієнта основними критеріями (наприклад, загальною вартістю туру).
Хотіла б також зауважити, що Таїланд — це добре відомий українцям туристичний напрямок. Багато хто з наших співгрома¬дян побував там неодноразово, а відтак звертається до туристичних агентів, шукаючи нових вражень та можливостей для відпочинку. Усе це туристи можуть знайти, наприклад, у сусідній Малайзії — державі маловідомій для українців, проте надзвичайно привабливій для туризму взагалі.
Один зі шляхів розширення линійки пропозицій для агента, у тому числі й на Малайзію — нала¬годження співпраці із сучасною ту¬ристичною компанією, яка володіє усім сучасним інструментарієм для ефективного та швидкого вирі¬шення тревел-задач. Наприклад, з компанією Aquavita-Tour Lufthansa City Center.
Як досвідчений туристичний агент з більш ніж 15-літнім стажем, ми підберемо найоптимальні-ший маршрут перельоту до місця
відпочинку клієнтів відповідно до висловлених ними критері¬їв (ціна, тривалість перельоту, кількість стикувань та час між рейсами, а також наявність різ¬номанітних додаткових послуг). Завдяки такій оптимізації цілком може виявитись, що переліт до місця призначення у Малайзії через Бангкок буде дешевшим, швидшим та комфортнішим, ніж переліт через таїландську сто¬лицю до одного з таїландських же курортів. Як туроператор, що користується найновішими розробками для бронювання різноманітного туристичного контенту, ми спроможні склас¬ти повний комплекс наземного обслуговування для клієнтів у місцях їхнього відпочинку— включно з трансферами до готелів, екскурсійним обслуго¬вуванням, орендою автомобілів, квитками на різноманітні івенти і т.д. За допомогою того ж таки інструментарію усе перераховане бронюється й утримується до моменту підтвердження після здійснення оплати. Так само оперативно можуть вноситися й зміни у розроблений турпродукт.
Якщо повернутися до Малайзії, то, на нашу думку, відпочинок у цій країні має цілу низку пере¬ваг перед іншими дестинаціями регіону. Ось лише деякі з них:
• Малайзія є надзвичайно стабільною державою, тут ніколи не було громадянських завору¬шень, революцій, військових переворотів, а також терористичних актів чи проявів екстремізму;
• Туристичній інфраструктурі Малайзії притаманний надзвичайно високий рівень сервісу — зокрема, ще й тому, що в цій країні ніколи не було комунізму. Із цієї ж причини в туристичному секторі від¬сутні дрібні прояви корупції (обов'язкова «подяка персо¬налу в готелях і т.п.). У той же час ціни на туристичні послуги є порівняно невисокими та доступними для більшості українських туристів;
• На відміну від Таїланду, В'єтнаму, Камбоджі, Лаосу та інших держав Південно-Схід¬ної Азії, Малайзія є повністю безвізовою державою для громадян України. Туристи мають можливість без обме¬жень перетинати її кордони з іншими державами, відвідуючи під час відпочинку, напри¬клад, Гонконг, Хайнань та інші безвізові території Китаю та безперешкодно повертаючись до Малайзії.
Також туристичним агентам варто звернути увагу на те, що 2014 рік у Малайзії проходитиме під девізом «Відвідай Малай¬зію — відчуй справжню Азію!». Тобто фактично стане Роком Туризму, в рамках якого відбувати-меться значна кількість різноманіт¬них подій культурно-пізнавального значення, розважальні та подієві заходи, відкриватимуться нові екс¬курсійні маршрути та туристичні зони. Наша компанія, співпрацюючи з Посольством Малайзії в Україні та Управлінням по туризму Малайзії у галузі поширення інформації про можливості туризму та відпочинку громадян України в цій державі, володіє найсвіжішою та найактуальнішою інформацією про ці можливості та із задоволенням поділиться нею зі своїми партнерами — туристичними агентами, зацікавленими у розробці та поширенні інформації про відносно новий для України туристичний напрямок.
Малайзія сьогодні усе ще залишається для більшості українців далеким, екзотичним та маловідомим напрямком. Зрозуміло, що туризм на таких напрямках може бути лише індивідуальним. Проте ми переконані, що в сьогоднішніх умо¬вах кількість українських туристів, що відвідують Малайзію, можна без особливих зусиль збільшити у кілька разів — лише застосовуючи ефективний туристичний інструментарій та поширюючи інформацію про малайзійський напрямок серед туристичної громадськості. Саме тому й поклали на себе своє-рідний соціальний обов'язок — просувати туристичні можливості Малайзії в Україні. Ми віримо, що за якийсь час почне спрацьовувати кумулятивний ефект «циганського радіо», після чого попит на відпочи¬нок у Малайзії почне підвищуватися за рахунок вільного поширення інформації. Зайве говорити, що досягнення такого стану буде вигідним для кожного представника туристичного бізнесу...
 

назад >>>