Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Асоціація Small Luxury Hotels of the World™ (SLH) вивчаючи стиль життя вимогливих клієнтів та тенденції у світі розкішних подорожей, моди, продуктів харчування і технологій, наприкінці літа провела нове дослідження, яке виявило найпопулярніші бренди та про¬дукти споживання сегмента luxury. Так, найпопулярнішим туристичним напрямком класу люкс названі Мальдіви, а вишукані й екстравагантні подорожі - найбажанішим придбанням.
У дослідженні взяли участь 800 клієнтів SLH. У результаті вдалося визначити основні переваги в плані розкішного туризму та найпопулярніші марки класу люкс, а також зрозуміти , як помінялися особливості споживання товарів класу люкс за останні п'ять років.
Споживання предметів розкоші
Більшість опитаних відзначило, що за останні п'ять ро¬ків їх споживання предметів розкоші найзначніше зросло у сфері туризму (62%), технологій (62%) і продуктів харчу¬вання (60%). Опитані росіяни продемонстрували найвищі показники зростання споживання предметів розкоші за останні п'ять років: майже 90% респондентів відзначили збільшення інтересу до розкішних подорожей.
Розкішний туризм
У ході дослідження респондентів попросили вибрати один предмет розкоші. Найчастіше респонденти обира-ли «розкішний відпочинок» (42%) і «незабутні враження» (40%). Іншими словами, розкішна подорож або спогади про неї цінуються вище, ніж матеріальні предмети розко¬ші: машини , ювелірні прикраси та одяг Винятком стала Канада, де на перше місце вийшли розкішні автомобілі (58% опитаних).
Що ж до розкішних подорожей, найпривабливішим напрямком респонденти називали Мальдіви (13%). По¬тім йшли напрямки в Італії (12%) і Франції (11%). Тільки в США і Канаді в першу трійку найпопулярніших напрямків класу люкс не увійшли Мальдіви. Обидві країни схилили¬ся на користь європейських держав, зокрема, на користь Франції (22% у США і 23% в Канаді).
При виборі найважливіших елементів розкішної подо¬рожі на перший план вийшли п'ятизіркові готелі (28%) і неповторні враження (26%). На відміну від більшості учасників опитування, респонденти з Канади та країн Латинської Америки унікальні враження цінують набагато вище п'ятизіркових готелів. Цікаво , що 30% респон-дентів з Німеччини назвали відчуття «будинку далеко від дому» найважливішим фактором при виборі розкішного готелю. У цьому вони збіглися з громадянами Китаю
(27%) і країн Латинської Америки (22%). У свою чергу, громадяни Великобританії і США не так потребують від-чуття «будинку далеко від дому» (10% і 11% відповідно), що вказує на ту легкість, з якою вони відходять від своїх повсякденних турбот. Персональний сервіс також був дуже важливим фактором , особливо для респондентів з Австралії (26%) та Америки (24%). У середньому по світу персональний сервіс був найважливішим чинником для 17% респондентів.
Відокремлений пляжний курорт - це мрія більшос¬ті опитаних (43%), коли вони думають про розкішний відпочинок. Проте в країнах Латинської Америки пляжі не так високо цінуються . Більшість респондентів (36%) у цих країнах обрали сучасний готель у центрі міста, хоча в середньому по світу розкішний відпочинок саме таким уявляють собі всього 16% опитаних. Еко-будин-ки користуються особливою популярністю у громадян США: - майже третина респондентів (30%) обрали цей тип проживання, хоча по світу середній показник досягає всього 14%. Учасники опитування з Франції, Німеччини та Великої Британії також виявили свою схильність до заміських будинків, а громадяни Китаю й Росії - до спа-курортів.
Що ж до витрат на розкішну подорож, 84% респонден¬тів зазначили, що не готові витратити на неї більше 2000 фунтів стерлінгів. 55% опитаних у Китаї заявили, що го¬тові витратити на такий відпочинок не більше 1000 фунтів стерлінгів. З іншого боку, 30% респондентів з Росії готові витратити більше 2000 фунтів стерлінгів на розкішні ви¬хідні.
ДО РЕЧІ
Асоціація Small Luxury Hotels of the World TM об'єднує 520 невеликих готелів в 70 країнах. Портфоліо SLH пропонує тільки найкращі готелі найрізноманітні¬ших концепцій — від ультрасучасних дизайнерських готелів до історичних особняків 17 століття, замків й аристократичних маєтків, приватних островів і затишних шале.
 

назад >>>