Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

ПІД МАСКОЮ ШВЕЙЦАРСЬКОГО ОКПАЙН-ТУРОПЕРАТОРА В УКРАЇНІ РОЗПОЧАЛА діяльність MLM-ПІРАМІДА SWISS HALLEY
Протягом останніх місяців туристичною громадськістю України поширюється поголос про якусь чарівну швейцарську туристич¬ну систему, яка нібито дозволяє не тільки бронювати тури із суттєвими знижками, але й на цьому заробляти. Звучить, як казка, проте така система існує насправді. Інша річ, чи відповідають її реальні властивості тим, що їх поширює поголос? Чи насправді, користуючись цією системою, можна бронювати тури з відчутними знижками? А якщо навіть так. Чи є підстави вважати, що на цьому можна заробити? Ми ж, зі свого боку, поставимо додаткове питання: чи може ця система бути корисною для професіоналів туристичного бізнесу? Тобто для туристичних агентів або туроператорів? Відповідям на ці питання і присвячується ця стаття.

Що бронюється зі знижкою?
Система, про яку йшлося вище, носить назву Swiss Halley. Розробники позиціонують її як міжнародного багато про-фільного онлайн-туроператора, зареєстрованого у Швейцарії, а відтак послуги якого характеризуються усім відомою швейцарською якістю. Хоча насправді Swiss Halley є нічим іншим, як системою бронювання номерів у готелях та інших об'єктів розміщення. Про жодні додаткові послуги на кшталт трансферів, авіаквитків, прокат автомобілів чи замовлення екскурсій на сайті swisshalley.com не йдеться. Попри чисельні запевнення розробників (чи адміністраторів) про те, що ці опції стануть доступними «ось-ось», буквально завтра.
Отже, маємо усього лише систему бронювання готельних номерів. Про швейцарську якість послуг досліджуваної структури поговоримо трохи згодом, зараз же відзначимо, що у світі існує досить-таки багато систем бронювання готельних номерів. Більшість з них є локальними, проте існує й з півтора десятки глобальних. Отже, щоб розібратися, чи насправді Swiss Halley надає своїм користувачам нечувані знижки, порівняємо результати запитів до різних систем з однаковими початковими умовами.
Здавалося б, пропозиція від Swiss Halley є найвигіднішою. Однак зауважимо: навіть зареєструвавшись у системі в так званому «гостьовому» режимі, здійснити бронювання не вдасться: Swiss Halley запропонує придбати один з декількох па¬кетів, який міститиме «туристичну карту». Разом з «картою» залежно від розміру пакету, тобто відданих у систему коштів, користувачеві буде «подаровано» 1, 3, 5 чи 7 ваучерів, якими можна розраховуватись за послуги готелів.
За означеною позицією можливе бронювання за допомогою 4-х ваучерів. Плюс ще необхідно буде доплатити 138 доларів. Пакета, в якому надавалося б 4 ваучери, не існує, отже, при бажанні розплатитися саме ваучерами користувач має придбати пакет вартістю $2500, та ще доплатити 138 доларів. Щоправда, в нього залишається один ваучер...
Можна, однак, піти й іншим шляхом. А саме, оплатити через систему бронювання Swiss Halley послуги готелю, не використовуючи ваучери. Однак цього зробити не вдасться без купівлі одного з перерахованих вище пакетів: адже не забуваємо, що умовою доступу до системи бронювання Swiss Halley є придбання «туристичної карти», тобто пакета, до якого ваучери входять у якості «подарунка».
Та спробуємо придбати пакет за мінімальну вартість. У такому випадку ми маємо заплатити в систему $459 (а реально з нас знімуть ще більше — існує комі¬сія за трансакцію, крім того, сис¬тема стягає так званий «реєстра¬ційний внесок» вартістю $34). Отже, сплативши $459 системі, ми маємо доплатити $1004 вже безпосередньо готелю. У підсумку виходить $1463. За цю суму в Букінгу чи на Експедії можна замовити сьют з видом на море та напівпансіоном... Щоправда, в нас залишається ваучер, який ми маємо використати протягом року — інакше він «згорить»...

Скільки коштує ваучер?
Здавалося б, питання тривіальне: $459 з терміном дії 1 рік та 4 роки (1377/4 = 459), $500 терміном дії 5 років та ті ж таки $459 (3213/7 = 459) «вічний». Однак це якщо той ваучер купувати. Роз¬глянемо ж іншу ситуацію: оплата ваучером готельних послуг. Як послужливо говорить нам систе¬ма Swiss Halley, той-таки стан¬дартний номер в ейлатській Кра-ун Плазі обійдеться в 4 ваучери + 138 доларів або $ 1004. Складаємо просте рівняння: 4*Х+138=1004, звідки Х = 216.5 доларів. Отже, ми купили щось віртуальне за 459 доларів, однак «продати», тобто обміняти на реальні послуги, його можна лише за ціною 216.5 доларів. Така от маржа від творців Swiss Halley...

Хто заробить зі Swiss Halley?
Проникливий користувач рано чи пізно починає розуміти, що запропонована (й викладена нами вище) формула подорожей «з фантастичними знижка¬ми» приносить економію кому завгодно, крім нього. Та для таких проникливих осіб Swiss Halley підготувала так звану «бізнес-пропозицію», яка після відкидання словесного лушпиння та «бізнесоподібних» термінів полягає у продажу отих самих сертифікатів усім охочим. А оскільки далеко не кожний спроможеться віддати $459 (не кажучи вже про більші суми) за щось віртуальне, яке навіть у руки взяти не можна, потенцій¬ним «партнерам компанії Swiss Halley» пропонується інструмент переконання та заохочення віддавати реальні, до того ж чималі, гроші за це невловиме «щось». Цей інструмент давно відомий: він носить назву MLM, або маркетинг у мережі. Таким чином, Swiss Halley — це такий собі туристичний «Гербалайф», тобто структура, яка займається перерозподілом коштів серед її учасників на користь тих, хто стоїть на вершині «піраміди».
У цій статті ми не збираємось детально описувати схему діяльності MLM-структур — не сумніваємось, що читачі УТ, як ділові люди, добре знають, що це таке. Отже, на питання: чи можна заробити у Swiss Halley, відповідь позитивна: так, можна. Однак при цьому необхідно додати: у принципі, тобто так само, як і в «Гербалайфі». Інша річ: чи багато ви особисто знаєте людей, які б досягли добробуту й матеріальної забезпеченості за¬вдяки тому ж «Гербалайфові»? Або іншій MLM-піраміді?

Інструмент для агента?
Як видання для професіона¬лів, не можемо обійти стороною ще одне питання: можливо система Swiss Halley стане у пригоді туристичним агентам? Можли¬во, залучаючи до Swiss Halley клієнтів зі своєї бази, агент отри¬муватиме додатковий прибуток як реферрал, що знаходиться у верхніх щаблях піраміди?
Тут варто звернути увагу на угоду, яку укладає зі Swiss Halley її користувач. Цитуємо мовою оригіналу та зі збережен¬ням оригінальної орфографії: «...пользователи рассматри¬ваются как Дистрибьюторы и несут ответственность за свою деятельность в каче¬стве независимых подряд¬чиков, ответственных за их собственные действия.
Между Swiss Halley AG и Дистрибьютором нет рабочих отношений или иных отношения связанные с работой, также нет никаких других социальных отношений.
Дистрибьютор, в связи с дальнейшим рекламированием сети Swiss Halley AG занимается исключительно только маркетинговой деятельностью, независимо от территориальных постановлений. Дистрибьютор не имеет права заключать договора от имени Swiss Halley AG.
Между сторонами отношения устанавливаются только по гражданским правилам, как определено в настоящем соглашении и согласно которому Пользователь и Потенциальный пользователь являются независимыми от Swiss Halley AG. участниками рынка».
Здається, усе зрозуміло — система, тобто Swiss Halley, не несе жодної відповідальності ні за що — усі ризики, у тому числі ті, що стосуються безперебійної роботи системи та реальної можливості отримання послуг за віртуальні ваучери, покладаються на користувача. Тож вирішувати, чи варто зв'язуватися зі Swiss Halley за таких умов, кожний з агентів має самостійно, ретельно зваживши усі плюси та мінуси такої співпраці. Цікаво, що дехто з професіоналів ринку вирішив це питання позитивно: автор знайомий з кількома турис¬тичними агентами, які практикують користування Swiss Halley у своїй діяльності...
ДО РЕЧІ
Swiss Halley AG позиціонує себе як компанія зі швейцарською реєстрацією, наводячи у нечисленних доступних для вивчення документах на своєму сайті свою юридичну адресу: Churerstrasse 47. 8808 Pfaeffikon, Швейцарія. На підставі цього адміністратори мережі, а також її «дистриб'ютори», розповідають потенційним учасникам схеми про «швейцарську», тобто найвищу та перевірену століттями, якість своїх послуг.
Насправді на території Швейцарії можна зареєструвати будь-що. Більше того, компанія, яка не веде жодної діяльності на території Швейцарської Конфедерації, має за таких умов відчутні податкові пільги. Swiss Halley— компанія якраз із останньої категорії: про це можна судити хоча б із того, що на сайті Swiss Halley вказано: правила користування установлені відповідно до. угорського законодавства.
 

назад >>>