Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Автотранспортні пере¬везення є неодмінною складовою туристичного продукту, оскільки саме за допомогою автобусів групи туристів дістаються від місць тимчасового або постійного проживання до історичних чи культурних атракцій. Власне кажучи, практично весь екскурсійний туризм заснований на автобусних перевезеннях — як магістральних, так і місцевого значення.
Варто також зауважити, що туристична галузь, крім релаксаційної та розважальної, несе в собі ще й потужну освітню функцію: учасники екскурсій, знайомлячись з історією своєї держави та народу, виховують у собі патріотизм та любов до Батьківщини. Особливо це стосується дітей.
Для перевезення дітей в нашій державі діє спеціальний порядок, установлений постановою Кабінету Міністрів України від 18 лютого 1997 р. N 176 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 вересня
2007 р. N 1184 (1184-2007-п). Ця постанова, зокрема, зобов'язує перевізника отримати згоду регіонального осередку Державтоінспекції на таке перевезення, узгодивши, крім того, з ним маршрут такого перевезення. Допускається також супроводження автобусів з дітьми спецавтомобілем ДАІ, а в деяких випадках такий супровід стає обов'язковим.
Донедавна автотранспортні компанії, що базуються на території Києва та столичної області, без усяких проблем отримували узгодження маршрутів в обласному Управлінні ДАІ, яке знаходиться у Києві за адресою: вул. Богдана Хмельницького, 54. Проте останнім часом усі перевізники, а також представники навчальних закладів, які звертаються до Київського УДАІ за погодженням маршрутів перевезення дітей, отримують відмови. Після зміни керівництва останнє в односторонньому порядку змінило схему взаємодії з автоперевізниками, та вимагає надавати для узгодження раз на рік детальну план-схему усіх можливих екскурсійних маршрутів, на яких здійснюватимуться переве¬зення дітей протягом року.
Однак подібна схема для перевізників та навчальних закладів, що виконують чартерні перевезення або замовляють транспорт для перевезення дітей, є неприйнятною з двох причин. По-перше, створити детальну схему навіть одного маршруту — з усіма
 

назад >>>