Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Тенденції сучасного ринку туристичних послуг є такими, що завдяки конкуренції , а також політиці більшості авіакомпаній щодо співпраці з туроператорами, далекі напрямки стають доступними для значно більшої кількості туристів, ніж усього лише кількома роками раніше. І ця тенденція є довготривалою — це дозволяє туроператорам, які спеціалізуються на далеких напрямках, прогнозувати їх завантаження в середній перспективі.
Саме таким — дальнім, проте вельми привабливим для України — є Республіка Корея, яка на просторах колишнього СРСР більше відома як Південна Корея. Практично кожний українець користується товарами, виробленими в цій країні, або може назвати кілька корейських торгових марок, що користують¬ся світовою популярністю.
Проте Республіка Корея є ще й досить привабливим турис¬тичним напрямком. Аспекти в'їзного туризму в Корею дуже численні і багатогранні: досить згадати, що історія корейської цивілізації налічує мінімум 5000 років, отже, країна має в своєму розпорядженні велику кількість пам'яток історії та культури. З іншого боку, Південна Корея — одне з найдинамічніших і, можна так сказати, високотехнологічних держав світу, в якій новітні технології зустрічаються буквально на кожному кроці. Поєднання цих факторів, а також великої кількості можливостей для сегмента MICE, подієвого і фан-туризму, призвело до того, що Республіка Корея представляє на світовому ринку туристичних послуг яскравий та самобутній турпродукт, привабливий для туристів усього світу. Так, згідно з даними UNWTO, 2012 року країну відвідало 11.1 млн. туристів з усього світу, при цьому приріст порівняно з 2011 роком склав 13.7%.
На жаль, ці тенденції не є характерними для України: того ж таки 2012 року потік укра¬їнських туристів, що відвідали цю країну, знизився на 12.8% у по¬рівнянні з 2011-м, у той же час як потоки із сусідніх країн, таких, як Білорусь, Латвія, Литва, Естонія та Польща, зростали, хоча і не дуже значно.
Саме тому керівництво московського представництва Національної туристичної організації Кореї, провівши в рамках між¬народного роуд-шоу презентацію туристичних можливостей своєї країни в київському готелі Intercontinental, постаралося донести до гостей заходу — представників туристичних компаній, а також журналістів профільної преси — все розмаїття можливостей, на які можуть розраховувати іноземні туристи на корейській землі. У презентації взяли участь новопризначений генеральний директор московського турпредставництв Чин Сун Ам, дипломати з посольства Республіки Корея в Україні, а також представники трьох корейських туроператорів, які спеціалізуються на в'їзному туризмі, і які презентували свої продукти української туристичної громадськості. Серед цих продуктів траплялися дуже оригінальні. Наприклад, туроператор US Tour and Travel представив унікальну — не побоїмося цього слова — автобусну програму знайомства з країною, засновану на принципі Hop on/ off, тобто «Вийди і зайди». За таким принципом працює більшість екскурсійних city bus-турів, однак продукт під назвою k-shuttle охоплює територію всієї країни! Зазначений турис¬тичний продукт користується підтримкою держави, тому ціни на нього є вельми конкурентними: залежно від замовленої тривалості туру (від 2-х до 5 днів) його вартість складає від $266 до $549, при цьому туристи ночують у 4-х і 5-зіркових готелях, їх забезпечують екскурсійним обслуговуванням, 3-разовим харчуванням, а також вхідними квитками в туристичні атракції.
Ще одна «родзинка» по-корейськи — це можливість безвізового транзиту при пересадці в аеропорту «Інчхон»: за певних умов туристичні групи чисель¬ністю від 5 чоловік можуть, не оформлюючи корейську візу, під час пересадки на міжнародний рейс ознайомитися з туристичними атракціями Кореї.
Судячи з атмосфери на презентації, як московський офіс Корейської туристичної організації, так і Посольство Республіки Корея в Україні налашто¬вані на подальшу співпрацю з українськими туроператорами і сподіваються, що воно буде успішним. Так, у традиційному подарунковому наборі для гостей перебувала не тільки актуальна інформація про Корею та сувеніри, а й докладні інструкції для процедури акредитації в корейському консульстві.
 

назад >>>