Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Українська франчайзі угорського бюджетного авіаперевізника Wizz Air поступово, проте нестримно, привчає українських пасажирів до базових принципів роботи лоукост-компаній. Іншими словами, номенклатура базових послуг, які входять у вартість квитка, є незначною, та має тенденцію до скорочення, натомість список додаткових та, відповідно, платних послуг, постійно розширюється.
Так, починаючи з 26 січня, Wizz Air Ukraine запровадила послугу платної реєстрації в усіх аеропортах своєї маршрут¬ної мережі. Іншими словами, зареєструватися у традиційний для більшості пасажирів спосіб, тобто за фактом прибуття в аеропорт, коштуватиме чималу суму — еквівалент 20 євро. Якщо реєстрація в аеропорту декларується заздалегідь, при резервуванні квитка, її вартість складе еквівалент 10 євро, а безкоштовно можна зареєструватися на сайті авіакомпанії в період від 30 діб до 3 годин до вильоту.
Станом на 12 лютого, за даними сайту wizzair.com, інтернет-реєстрація на рейси компанії Wizz Air Ukraine працює в усіх аеропортах її маршрутної мережі, крім Кутаїсі.
Отже, технологія реєстрації пасажирів через інтернет є наступною: протягом означеного часу пасажир реєструється на сайті авіакомпанії та роздруковує на папері посадочний талон. Оскільки WAU здійснює лише міжнародні рейси, пасажир з паспортом (чи іншим проїзним документом) та роздрукованим посадковим талоном має підійти до стійки реєстрації в аеропорту, засвідчити свою особу (тобто пред'явити документи) та здати багаж, якщо він є у наявності. Нагадаємо, що на рейсах авіакомпанії Wizz Air Ukraine (код ІАТА WU) до вартості квитка входить провезення однієї одиниці зареєстрованого багажу вагою до 32 кг, у той же час на рейсах, що здійснюються компанією Wizz Air Hungary (W6), будь-який багаж має оплачуватись додатково (з території України під кодом W6 виконуються рейси з Києва до Будапешта та Лондона, а також із Харкова до Варшави).
Редакція УТ зв'язалася з київським офісом авіакомпанії Wizz Air Ukraine із проханням роз'яснити деякі аспекти ново¬го режиму онлайн-реєстрації з точки зору як пасажирів. так і туристичних агентів, які реалізовують контент авіакомпанії. Отже, відповідно до роз'яснень менеджера з комерційної ді¬яльності WAU Вадима Третяка, діють такі правила онлайн-реєстрації пасажирів на рейс:
— Реєстрацію на рейс через інтернет можна пройти виключно на сайті wizzair.com або через додаток авіакомпанії для мобільних пристроїв. Якщо пасажир не пройшов реєстрацію онлайн та не роздрукував посадковий талон, він має підійти на стійку реєстрації. Але тепер ця послуга буде платною.
— Посадкові талони приймаються лише в роздрукованому вигляді, тому що це є необхідним документом для проходження контролю на авіаційну безпеку та прикордонного контролю. Реєстрація за допомогою self-checking-кіосків не здійснюється, так само не приймаються талони, виведені на екрани мобільних пристроїв.
— Із запровадженням нової процедури реєстрації на рейс, процедура займання місць в літаку не змінюється: зарезервувати конкретне місце можна лише в рамках відповідної додаткової послуги, сплативши її вартість під час процедури резервування квитка.
— З метою підвищення зручності для більшості пасажирів, компанія Wizz Air Ukraine дозволяє здійснювати онлайн-реєстрацію, починаючи від 30 діб від часу відправлення рейсу. У такий спосіб, більшість пасажирів компанії можуть одночасно реєструватися й на зворотній виліт.
Зауважимо також, що, починаючи з середини лютого, Wizz Air надає нову платну послугу Wizz Flight Info Service, тобто інформу¬вання пасажира про статус його рейсу (посадка/вилетів/летить/ прибув/затримується). Вартість одноразової послуги — 17 грн. за сегмент перельоту, після сплати збору користувач може вста¬новити на свій комп'ютер або мобільний пристрій спеціальну програму, яка інформуватиме його про статус обраного рейсу. Сервіс діє для всієї мережі групи компаній Wizz Air. Утім, традиційний спосіб з'ясування статусу— через онлайн-табло аеропорту вильоту — також не скасовується, однако, він присутній не в усіх пасажирських терміналах.
 

назад >>>