Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

21 березня в Києві було презентовано туристичний бренд України. Симво¬лічно, що ця подія сталася того ж таки дня, коли в Брюсселі прем'єр-міністр України Арсеній Яценюк, голова Європейської Ради Герман ван Ромпей, голова Європейської комісії Жозе Мануель Баррозу та очільники 28 держав - членів Європейського Союзу - підписали політичну частину Угоди про асоціацію ЄС з Україною.
Замовником розробки туристичного бренду стала Державна агенція з туризму та курортів України. Голова цієї урядової установи Олена Шаповалова вважає, що туристичний бренд є однією з цінностей, які здатні об'єднати всіх громадян нашої держави у буремні часи. Основний же слоган бренду, висловлений англійською фразою Ukraine: It's all about U, несе подвійне смислове навантаження: його можна перекласти як «Україна: це все про тебе», а можна й по іншому: «Це все про Україну». «За допомогою яскравого бренду,
який запам'ятовується кожному, ми можемо формувати позитивні враження туристів про Україну, створити образ надзвичайно цікавої країни, яку цікаво вивчати, й приїжджати знову і знову», - оптимістично стверджує урядовець.
На думку Валерія Пекара, представника об'єднання «ВікіСітіНоміка» - групи однодумців, яка відігравала провідну роль в ініціації розроблення бренду - в його основу покладена ідея «і - і», тобто об'єднання ідей та факторів, на перший погляд ніби несумісних, а насправді тих. що доповнюють один одного. У такий спосіб здатність України інтегрувати, поєднувати геополітичні, геоекономічні, геокультурні «плити» світу й відобра¬жаються у представленому бренді.
Туристичний бренд України було вперше представлено в березні 2014 року на міжнародній туристичній виставці ІТВ у Берліні. У листопаді український стенд буде брендовано на лондонській WTM.
 

назад >>>