Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

18 липня 2014 року за ініціативи Управління туризму Київської міської державної адміністрації та німецького товариства міжнародного співробітництва "Deutsche Gesellschaft fur Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH" відбувся захід «Державно-приватне партнерство: перший практичний досвід міста Києва».
У рамках заходу було презентовано консорціум столиці України «Київ туристичний». Тетяна Слишик, начальник Управління туризму Київської міської державної адміністрації, розповіла про ідею створення туристичного об'єднання, головною місією якого є промоція міста Києва як привабливого туристичного центру Європи. Консорціум було також започатковано з метою обміну інформацією, досвідом, спільного проведення іміджевої політики, заходів, а також презентації потенціалу міста на міжнародних виставках. Крім того, Тетяна Слишик наголосила, що «членом консорціуму може стати будь-яка організація, яка зацікавлена у реалізації спільної мети. Вступ до Консорціуму – можливість для кожного підприємства, яке хоче впливати на економічну політику міста та країни у по¬дальшому розвитку туризму та підтримки бізнесу».
З промовою також виступив Матіас Брандт, керівник проекту «Консультування адміністрацій приймаючих міст Євро 2012» Німецького товариства міжнародного співробітництва GIZ, який розповів про важливість державно-приватного партнерства та наголосив на тому, що досвід кращих європейських міст показує, що лише об'єднання зусиль дозволяє дсягати максимальних цілей.
Крім того, було презентовано туристичний портал kyivinfo. travel, який розроблено спільно з німецьким товариством міжнародного співробітництва "Deutsche Gesellschaft fur Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH", австрійською компанією Feratel та Управлінням туризму Київської міської державної адміністрації. Родзинкою порталу стала власна платформа онлайн-бронювання готелів. Вальтер Дітл, директор з розвитку австрійської компанії Feratel, повідомив, що унікальність платформи полягає в тому, що, окрім бронювання готелів, туристи зможуть замовити будь-яку туристичну послугу в столиці.
Зауважимо, що новина про створення туристичного консорціуму викликала у професіоналів галузі інтерес. Водночас опитані редакцією туристичні компанії зазначали, що на даному етапі незрозумілим є сам принцип організації та роботи подібної структури. Також учасники ринку негативно сприйняли інформацію про високі вступні та членські внески до консорціуму: на їхню думку, під час гострої кризи вивести з обороту значні кошти є малореальною справою.
 

назад >>>