Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Iніціатива журналу «Український туризм» та газети «День» з ідентифікації українських туристів за кордоном, назву якій дав рядок з вірша видатного українського поета Павла Тичини «Хай чують по світу: а хто ми такії!», припала до душі представникам туристичного сектору нашої держави. На другій зустрічі учасників, що відбулась у Києві 10 вересня, представники туроператорів, великих агентів та агентських мереж ділилися між собою досвідом з ідентифікації своїх туристів за кордоном, зокрема, використання української символіки членами туристичних груп.
Дискусія виявилася цікавою та жвавою, думки та пропозиції, висловлені на зустрічі, були різноманітними та подекуди вельми оригінальними, хоча зустрічалися й перестороги: мовляв, «як би чогось не вийшло»... Та в будь-якому разі як ініціатори, так і гості погодилися: ініціатива виявилася життєздатною, учасники зустрічі погодилися, що її треба розвивати й продовжувати.
Зважаючи на цей висновок, вельми доречною стала чергова дія від ініціаторів та їхніх партнерів, які передали представникам туроператорів та агентів інформаційні матеріали - листівки із бланком заяви від імені туриста про включення до готельної мережі супутникового телебачен¬ня українських телеканалів. Заяву надруко¬вано українською та англійською мовами, там-таки наведені технічні дані сателітар-ного мовлення українських телеканалів. У випадку, коли таких заяв надходитиме до готелів значна кількість, останні будуть змушені на них реагувати.

назад >>>