Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Туристичні виставки UITT/ UITM є найпопулярнішими, а відтак і найважливішими подіями у вітчизняній туристичній галузі, оскільки вони повністю відображають загальну картину сучасного ринку туристичних послуг. На підтвердження цієї тези хотілося б зазначити, що навіть сьогодні, коли галузь переживає важку кризу, про участь в UITT заявили представники бізнесу національних туристичних організацій 22 іноземних держав, у тому числі й таких екзотичних для українського ринку, як, наприклад, Іран. Однак враховуючи складну ситуацію в національній економіці та прагнення громадян України відпочивати відповідно до своїх можливостей, організатори UITT – ДП «Прем'єр Експо» (Україна) та ITE Group Plc (Велика Британія) – вирішили основною темою UITT 2015 зробити внутрішній та екологічний туризм на теренах України.
Спільно з Асоціацією активного та екологічного туризму України, за підтримки Міністерства екології та природних ресурсів, на весняній туристичній виставці уперше буде представлено спеціальну експозицію «Екологічний туризм в Україні», де будуть представлені екологічні та пригодницькі тури, особливості вітчизняних національних природних парків, здійснені майстер-класи для туристичних компаній та проведено дегустацію регіональних продуктів. «Екотуризм сприяє розвитку регіонів, забезпечує створення нових робочих місць, спрямовує соціально-економічний розвиток у нове позитивне, екологічно зважене русло, водночас об'єднуючи місцеві громади по всій Україні» – відзначає міністр екології та природних ресурсів України Ігор Шевченко.
У рамках підтримки внутрішнього туризму UITT 2015 стала партнером першого Національного конкурсу лідерів активного й екологічного туризму України. Організатори конкурсу визначать найкращі компанії, які працюють у секторах молодіжного та дитячого активного відпочинку, а також інвестиційні проекти в галузі екологічного туризму.
Крім того, організатори UITT спільно з обласними держадміністраціями започаткували новий соціальний проект «Мандруй Україною разом з UITT», для реалізації якого, зокрема, на сайті виставки буде зібрано нові й популярні внутрішні туристичні маршрути, контакти інфраструк-турних об'єктів та різноманітні корисні для мандрівників факти. Це, поза всяким сумнівом, не зможе не сприяти посиленню інтересу та розвитку внутрішнього туризму в нашій державі.
Крім того, важливою соціальною метою організатори виставки вважають пошук та підтримку шляхів розвитку туристичного бізнесу в сучасних, украй непростих умовах. Зокрема, такого інструменту, як франчайзинг, який добре зарекомендував себе на українському ринку. Це цілком зрозуміло: наприклад, туристичній агенції, що планує розширити свій бізнес на нові регіони, значно легше не починати його «розкрутку» з нуля, а приєднатись до відомої й пере¬віреної у ділі торговельної марки від великих операторів та мереж. Вигоди від такого співробітництва очевидні: підтримка брендів, користування спільними базами даних та наявними системами для автоматизації бізнесу, акції та бонуси, а також юридична підтримка франчайзі. Саме тому одна з основних цілей UITT 2015 – сприяти експонентам та гостям виставки налагоджувати бізнес-контакти, в тому числі у рамках програми «Франчайзинг на UITT».
Розширює свої функції й «Біржа праці UITT»: починаючи з весняної виставки 2015 року, вона набуває нового формату та переходить в онлайн: анкети для претендентів та вакансії в туристичній галузі буде розміщено безпосередньо на сайті виставки. А під час заходу претенденти зможуть особисто зустрітися з потенційними роботодавцями.
Резюмуючи наведене вище, напрошується висновок: туристичні виставки UITT/UITM вже давно втратили риси суто комерційних проектів, оскільки несуть у собі потужну соціальну складову, здійснюючи низку заходів, спрямованих на підтримку та розвиток галузі.
21 міжнародна туристична виставка UITT 2015 відбудеться в Києві 25-27 березня 2015 року. Детальніше про захід можна дізнатися на його веб-сайті: http://uitt-kiev.com/.
 

назад >>>