Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

На початку року «Український туризм» традиційно подводить підсумки діяльності галузі за рік минулий. Якщо врахувати, що поняття «туристична галузь» вже давно сприймається професіоналами в розширеному вигляді, немає нічого дивного у тому, що на своїх сторінках ми відображаємо й результати діяльності суміжних галузей. Наприклад, транспортної – в розрізі туристичних перевезень.
Однак сьогодні, коли на сході України фактично триває війна, а частина нашої території окуповано й анексовано російськими агресорами, дані про туристичні перевезення за 2014 рік самі по собі не є репрезентативними. Тому редакція вирішила подати ці дані у порівнянні з довоєнним періодом, тобто з 2013 роком.
Цілком зрозуміло, що переважна більшість пасажиропотоків знизилась – деякі кардинально, інші відчутно, а деякі й несуттєво. Зауважимо, однак, що за результатами 2014 року прослідковується принаймні дві позитивні тенденції – як не дивно, у галузі пасажирських авіаційних та залізничних перевезень. Детально про це ми розповімо трохи пізніше, зараз же зауважимо, що редакційний запит до Міністерства інфраструктури України, на підставі відповіді на який і побудовано цей матеріал, не містить даних про автомобільні пасажирські перевезення – цьому питанню ми плануємо присвятити окрему публікацію.

Авіаційні пасажирські перевезення
Як і слід було чекати, в галузі пасажирських авіаперевезень минулого року спостерігалося тотальне падін¬ня показників порівняно з позаминулим роком. Різке зниження курсу гривні відносно провідних валют світу, яке почалося минулого року, «відрізало» від авіації значну кількість потенційних пасажирів, які або обрали інші види транспорту, або взагалі нікуди не поїхали. Вочевидь, ця тенденція збережеться й нинішнього, тобто 2015 року.
Крім того, в результаті російської окупації Криму та військових дій на сході України було закрито для польотів аеропорти Симферополь, Донецьк та Луганськ (два останніх у ході бойових дій було повністю знищено – Ред.), а також суттєво обмежено експлуатацію аеропортів у Дніпропетровську та Харкові, які стали прифронтовими містами. Тим не менше, навіть за таких несприятливих умов українська авіаційна галузь не померла: аеропорти діють, авіакомпанії здійснюють перевезення, хоча і в менших обсягах. Більше того, в авіагалузі була принаймні одна позитивна тенденція: реанімовано міжнародний аеропорт «Херсон», більше того, авіакомпанія Turkish Airlines, яка здійснює туди регулярні рейси зі Стамбула, починаючи з літньої навігації, збільшує частотність польотів до щоденної.
 

назад >>>