Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Укрзалізниця шукає постачальників послуг доступу до мережі інтернет для швидкісних потягів

Останнім часом усе більша кількість пасажирів, які користуються послугами потягів Інтерсіті+ (які в народі носять назву «Хюндаїв»), висловлюють невдоволення відсутністю в цих потягах можливості доступу до мережі Інтернет. В останні місяці ця невдоволеність вийшла на публічний рівень, зокрема, в деяких ЗМІ з'явилися публікації з цього питання. У результаті прес-служба Укрзалізниці поширила офіційне повідомлення ДП «Українська швидкісна за-лізнична компанія» – експлуатанта поїздів Інтерсіті+, у якому наводиться така інформація:
«...У ході підготовки до проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу проводилась робота із запровадження послуги з доступу до мережі Інтернет під час подорожей швидкісними поїздами Інтерсіті+. Доступ до мережі Інтернет впроваджувався за напрямками Київ – Донецьк, Київ – Львів та Київ – Харків. За іншими напрямками дана робота не проводилась.
У період з червня 2012 по лютий 2014 року в поїздах Інтерсіті+ за вказаними вище напрямками був забезпечений доступ до мережі Інтернет, при цьому пасажирам Першого класу в порядку експерименту дана послуга надавалась безкоштовно – вартість послуги в цьому випадку покривалась Українською залізничною швидісною компанією. У Другому класі дана послуга була платною, при цьому провайдер не створив належної системи дистрибуції карток оплати послуги.
Слід зазначити, що вартість послуги доступу до мережі Ін-тернет ніколи не входила до тарифу на перевезення пасажирів, які з моменту запровадження курсування поїздів Інтерсіті+ жодного разу не підвищувались.
Однак, у зв'язку із тим, що провайдер послуг не спромігся забезпечити надання послуги на достатньому рівні якості (стійкість та стабільність зв'язку, достатня пропускна здатність) – Українська залізнична швидкісна компанія щоденно отримувала велику кількість звернень пасажирів щодо незадовільної якості послуг. У зв'язку із цим було прийнято рішення про тимчасове згортання надання даної послуги».
Отже, як з'ясувалося, Інтернету в потягах немає на цілком обґрунтованій підставі, що, утім, жодним чином не покращує ситуацію. Більше того, із заключної частини повідомлення УЗШК незрозуміло, коли він з'явиться. Надаємо можливість судити про це читачеві:
«Довідково інформуємо, що одна година доступу до мережі Інтернет в поїздах Німеччини коштує понад 5 Євро, а в поїздах Великобританії – 4 фунти стерлінгів. У той же час, Українська залізнична швидкісна компанія готова розглянути пропозиції операторів зв'язку щодо співпраці в напрямку надання послуг доступу до мережі Інтернет за допомогою технології WI-FI в поїздах Інтерсіті +».
Зауважимо, що послуга швидкісного доступу до мережі Інтернет була б актуальною не тільки для т.зв. «швидкісних» потягів, але й для пасажирів нічних фірмових поїздів на кшталт «Чорноморця» №105/106, «Галичини» №91/92 чи «Оберега» №63/64, які слідують з Києва відповідно до Одеси, Львова та Харкова. Немає сумніву, що такими послугами охоче скорисалися б і пасажири так званих «хордових» фірмових потягів, які слідують за маршрутами Одеса – Ужгород, Дніпропетровськ – Львів або ж Харків – Чернівці.
 

назад >>>