Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Наталія ІЛЛЯШОВА, комерційний директор представництва AVIAREPS AG в Україні
Ми живемо в епоху кардинальних революційних змін, які відбуваються не десь там, а безпосередньо з нами, з державою, в якій ми всі живемо та працюємо. Поза всяким сумнівом, війна — це страшно, економічна криза, тим більше, настільки гостра й тяжка — це дуже важко, проте за будь-якої кризи життя не припиняється. Колись у бізнес-школі мене вчили, що будь-яка криза — це не вирок та не кінець: навпаки, вона відкриває нові вікна можливостей, якнайкраще стимулює учасників ринку до пошуку нових напрямків діяльності, сприяє підвищенню якості послуг... Іншими словами, криза — це найкращий час для оновлення.
Минулий рік був насправді страшним — і для держави, і для туристичної галузі. Проте сьогодні з упевненістю можна стверджувати: ми вистояли! Вистояла Україна як держава, спромігшись захистити себе від зухвалого агресора, ворога, який багато років прикидався най¬ближчим другом, тож сьогодні зрозуміло: Україна є й надалі буде, а відтак будуть й україн¬ці — передусім як громадяни своєї держави, члени громадян¬ського суспільства, яке, власне кажучи, сьогодні ми створюємо своїми власними руками.
Вистояла й туристична галузь: українці, як і раніше, мандрують світом, купують авіаквитки, бронюють готелі — іншими словами, користуються послугами індустрії. Більше того, деякі результати діяльності галузі у перші місяці поточного року свідчать, що ми вже досягнули дна, тож далі рух можливий лише угору. Наприклад, за результатами сумарних продажів в українському BSP за березень 2015 року спостерігається зростання в євровому еквіваленті — трохи менше, ніж на 10% по відношенню до березня минулого року. Якщо врахувати, що кількість учасників BSP Україна зменшилась — деякі авіакомпанії вийшли із системи BSP або обмежили продаж свого контенту через неї, такі показники виглядають більше, ніж промовисто.
Ще один оптимістичний по¬казник продемонструвала Швейцарія — починаючи з лютого, потік українських туристів до цієї країни демонструє хоч і невелике, але зростання. Враховуючи те, що відпочинок у Швейцарії жодним чином не можна віднести до економ-класу, такі новини не можуть не надихати. Отже, я переконана, що далі й інші показники галузі демонструватимуть зростання, відтак туристична галузь вийде з кризи оновленою та значно більш життєздатною, ніж до кризи.
Чи означає це, що криза вже закінчилася? Безумовно, ні, й перед усіма учасниками ринку туристичних послуг стоїть за¬дача з усіх сил сприяти галузі в її оновленні та відродженні. Проте, як я вже казала, на світ з'явилися перші паростки одужання, які не можуть не надихати та не стимулювати учасників ринку, наприклад, на подальше поліпшення якості пропонованих послуг та на оновлення їхньої номенклатури.
Так, ми — представництво в Україні всесвітньовідомої сервісної компанії AVIAREPS AG — переїхали в новий, сучасний офіс, значно зручніший не тільки для нас, але й для наших партнерів, яких, зрозуміло, ми завжди раді вітати за адресою: Бізнес-центр «Форум Вікторія Парк», корпус 1G, провулок Охтирський, 7, 03680, Київ.
Я б хотіла наголосити на тому, що в новому офісі для нас буде зручно не тільки виконувати свої прямі обов'язки, але й займатися стратегічним плануванням на перспективу. Тому що ми не сидимо на місці, і я переконана, що невдовзі український AVIAREPS почне представляти в нашій державі нові туристичні напрямки, готельні мережі, іноземні залізниці та інші інфраструктурні об'єкти. Конкретно говорити про наші подальші плани ще зарано, проте вони є, і над їхньою реалізацією ми наполегливо працюємо спільно з нашими партнерами — як чинними, так і майбутніми.
Нарешті, не можу не зупинитися ще на одному аспекті нашої діяльності. А саме, на соціальній відповідальності спів¬робітників як громадян України перед своєю державою. На перший погляд, AVIAREPS AG є суто сервісною компанією, яка представляє інтереси іноземних авіаперевізників, туристичних напрямків та об'єктів туристичної інфраструктури, а відтак орієнтованою на вивезення людей та їхніх грошей із України за її межі. До певної міри це так: попит на закордонні подорожі та послуги іноземних туристичних і транспортних провайдерів серед громадян України залишається завжди, навіть під час найгостріших криз. Тож наше покликання — надавати нашим співгромадянам необхідні послуги на найвищому рівні якості. Нічого іншого концепція AVIAREPS не передбачає. Проте до цього питання можна підійти й з іншого боку. А саме, представляючи в Україні послуги іноземних провайдерів, ми водночас серед них представляємо й Україну — її інфраструктуру, туристичні можливості, бізнес-потенціал тощо. Відтак наші партнери, спілкуючись з нами та бачачи результат нашої співпраці, переосмислюють своє ставлення до України, зокрема, починають розуміти, що антиукраїнська пропаганда, поширювана тими , чиє ставлення до України є уперед¬женим, не несе в собі правди, а український ринок насправді є дуже перспективним для подальшого просування й розширення їхніх послуг. Зрозуміло, що ми лише на початку цього шляху, й він буде тривалим та нелегким, проте кінцевий результат цих зусиль залежить виключно від нас із вами, дорогі партнери та друзі. Як не парадоксально це звучить, але я вдячна цій кризі — бо ми, українці, змогли повірити у себе, у свою державу, спромоглися зрозуміти свої сили та переконатися, що наше майбутнє залежить виключно від нас самих.
 

назад >>>