Україна зробила європейський вибір, бо українці воліють жити, як у Європі, за європейськими стандартами. Ми часто вимовляємо ці слова, не замислюючись, що вони означають. Тим часом, «жити, як у Європі» означає, перш за все, наполегливо працювати, створюючи навколо себе та у своїй галузі насправді якісне, прозоре й зрозуміле для кожного середовище. Тобто, євроінтеграція - це, перш за все, робота над собою та своєю справою, приведення її до європейських стандартів. Тим, хто працює в туризмі, за себе не соромно: переважна більшість компаній надає сьогодні послуги саме європейської якості. Інакше в нинішніх умовах туристичний бізнес просто не виживе. Однак деякі з представників галузі не просто слідують у фарватері загальної тенденції, але створюють умови, в яких працюють інші, своєю власною, самовідданою працею формують у галузі сприятливий бізнес-клімат. Враховуючи їхні значні досягнення у царині побудови сучасної, цивілізованої галузевої спільноти, Редакційна Рада та редакція журналу «Український туризм» нагороджують почесною галузевою відзнакою - нагрудним знаком «Український туризм: кращий» таких колег: Наталія ІЛЛЯШОВА, комерційний директор представництва AVIAREPS AG в Україні Нагороджується за створення та підтримання ефективної дистриб'юційної мережі іноземного авіаційного та туристичного контенту в Україні Світлана КАБИШ, директор інформаційного бюро і «Угорщина - Туризм» при посольстві Угорської Республіки в Україні Нагороджується за багатолітнє самовіддане представництво туристичного комплексу Угорщини на теренах України та максимальне сприяння вітчизняним туристичним компаніям у розвитку угорського напрямку Іван ЛІПТУГА, президент Туристичної асоціації Одеси Нагороджується за ефективну промоцію регіонального туристичного продукту в Україні та світі, за науковий підхід до брендування Одеси як туристичного напрямку Мирослав БОЙЧИН, голова правління ІЗАТ «Європейське туристичне страхування» Нагороджується за самовіддані зусилля у створенні та просуванні на ринок страхових туристичних продуктів, адаптованих під потреби ринку туристичних послуг назад >>>
|