Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Стан туристичної галузі, як у дзеркалі, відображається на масових заходах – насамперед, туристичних виставках та форумах. Для кожної держави, яка вважає туристичну галузь пріоритетною, неабияке значення для діяльності та розвитку національної туристичної галузі відіграє національна туристична виставка. Для України таким заходом вже протягом багатьох років є UITT, яка щовесни проводиться в Києві та збирає під своїм дахом усіх, хто працює в галузі та цікавиться можливостями її розвитку, пошуком нових партнерів та укріпленням зв'язків із наявними, запровадженням новітніх технологій у свої бізнес-процеси... Та мета цього огляду полягає в іншому: оцінити з точки зору експонентів та відвідувачів виставки успішність та зміни в характері проведення заходу, порівняти його технологію з минулорічними та, нарешті, оцінити перспективи розвитку такого виду масових заходів на майбутнє.
Якщо порівняти UITT-2015 з минулорічною виставкою, поліпшення ситуації одразу впадають в очі. По-перше, більша виставкова площа (4955 кв.м.), більша кількість експонентів (226), більша кількість відвідувачів (12515) і т.д. Але це лише суха статистика. А от враження від безпосереднього відвідування заходу – то зовсім інше. Отже, авторові хотілося б поділитися з читачами УТ саме ними.
Перше, що впадає у вічі – це черга на реєстрацію в перші хвилини відкриття виставки для відвідування. Порівняно з минулим роком, співробітників реєстраційного офісу було більше, за необхідності вони оперативно переходили з однієї стійки до іншої (від стандартної реєстрації до інтернет-підтвердження), тому на вході не спостерігалося звичних для першої години роботи виставки заторів.
Неможливо не відзначити й схему оформлення стандартних стендів, розташованих по периметру виставки: на відміну від минулих років, вони розділялися між собою не тільки тоненькою пластиковою стінкою, але й повітряним проміжком шириною в 10-12 см. Це однозначно було зручніше для експонентів, оскільки побудовані в такий спосіб стенди виявилися міцнішими, між сусідами покращилася звукоізоляція (список переваг не вичерпний). Що ж до оформлення та розташування центральних стендів, то варто відзначити, що цього року виставка виглядала менш заплутаною, ніж зазвичай – на ній було відчутно легше орієнтуватися.
Нарешті, варто відзначити ще й умови для проведення конференцій, семінарів та воркшопів. Тут особливих змін помітно не було, оскільки з минулого року в Міжнародному виставковому центрі на Броварському проспекті, 15 нічого принципово не змінилося, тобто конференц-залів не додалося. Варто хіба що відзначити покращення візуалізації маршрутів із головної експозиційної площі до конференц-залів: у центрі першої висіло велике інформаційне панно, яке вказувало напрямок руху до кожного з конференц-залів. Інформація кілька разів дублювалася на шляху до конференц-залу. Тому заблукати в його пошуках було практично неможливо.
Нарешті, неможливо не відзначити потужний крок назустріч туристичному бізнесу з боку організатора виставки UITT – компанії Premier Expo, яка «заморозила» курс євро для українських експонентів на рівні початку минулого року. Завдяки цьому навіть у жорстоку кризу більшість українських туристичних компаній, інфраструктурних об'єктів, представників регіонів та напрямків змогли продемонструвати ринку свої можливості.
 

назад >>>