Андрій ВОЛОШИН Володимир ГОНЧАРОВ Військовий час вимагає військових рішень. У мирний час журнал «Український туризм» запрошував представників західних ЗМІ з метою популяризації туристичних можливостей України. Та гібридна війна, розв'язана Російською Федерацією проти України, вимагає вносити корективи в напрямок нашої роботи. Об'єднуючи зусилля небайдужих, ми маємо разом протистояти ворожій агресії на всіх фронтах, а на інформаційному - в першу чергу. Із 7 по 10 липня на запрошення громадської організації «Міжнародна ініціатива з підтримки України» за участі журналу «Український туризм» у нашій державі побували представники іноземних ЗМІ, які представляли Литву, Німеччину, Румунію та Туреччину. Робочий графік для запрошених журналістів був дуже щільний, але іноземні гості до цього були готові. Журналісти мали можливість безпосередньо поспілкуватися з військовослужбовцями української Армії, Національної Гвардії та добровольчих формувань, які зі зброєю в руках захищають Україну від російської агресії та яких ворожа пропаганда виставляє як військових злочинців. Завітали вони й до Київського військового шпиталю, де лікуються поранені на Східному фронті бійці. Ігор Магрілов, Серджіу Дан, Кемаль Гюллер та Раймундас Богданас зустрічалися з депутатами Верховної Ради, членами українського Уряду, віддали шану українцям, загиблим під час Голодомору 1932-33 років та у Другій світовій війні 1939-45 рр. Також журналісти мали змогу відвідати резиденцію колишнього президента України Віктора Януковича у Міжгір'ї та на власному досвіді переконатися, проти чого повстав український народ на Майдані. 4 дні, які провели в Україні європейські журналісти, виявилися дуже насиченими. Адже, крім політичної складової візиту, гості мали змогу познайомитися з деякими грандами української економіки. Наприклад, в один із днів вони побували в центральному офісі авіакомпанії «Міжнародні авіалінії України», зустрівшись із її президентом Юрієм Мірошниковим, й у такий спосіб ознайомилися з принципами діяльності та досягненнями великого європейського авіаперевізника, яким, поза всяких сумнівів, можна вважати МАУ. До речі, саме цей перевізник долучився до промоції України у світі, взявши на себе витрати з перевезення іноземних журналістів. Познайомилися зарубіжні гості й із представниками топ-менеджменту київського готелю Ramada Encore, який гостинно прийняв у столиці України представників іноземних ЗМІ, водночас з'ясувавши для себе, як в умовах жорсткої та тривалої кризи в'їзного туризму вдається успішно функціонувати об'єктам готельного господарства. В останній день перебування в нашій країні ГО «Міжнародна ініціатива з підтримки України» організувала для них зустріч з молодими журналістами, які проходять стажування у газеті «День». Мабуть, не помилимося, що саме ця зустріч остаточно переконала європейських журналістів у тому, що Україна - це насправді європейська держава, яка свого часу обов'язково займе належне їй місце у Європейський Співдружності. ...Природа не терпить порожнечі - про це знали ще середньовічні вчені. Це справедливо й щодо інформаційного середовища: коли у суспільстві не поширюється об'єктивна та правдива інформація про події, що в той чи інший спосіб цікавлять знач¬ну кількість його членів, її місце займають плітки, чутки, або й свідомо перекручені відомості. Саме це сьогодні відбувається у Європі щодо російської агресії в Україні: з нашого боку інформації практично немає, тож європейський інформаційний простір заповнюється ворожою пропагандою, яка, у свою чергу, впливає на свідомість не тільки звичайних громадян європейських держав, але й парламентарів, урядовців, провідних бізнесменів і т.д. На превеликий жаль, Україна не може побороти ворога в інформаційній війні традиційними методами, бо державна система поширення інформації на світовій арені руйнувалась протягом кількох президентських термінів. Тож доводиться приватним структурам брати на себе додаткові функції та підтримувати нашу Країну на всіх можливих напрямках, включаючи й інформаційний. Організатори візиту іноземних журналістів до України висловлюють подяку авіакомпанії МАУ та готелю Ramada Encore, які підтримали наш захід, надавши можливість перельоту до столиці нашої держави й проживання у Києві, а також туристичній компанії «Аквавіта» за транспортне забезпечення та всіляку підтримку. Сподіваємось, що такі акції ми будемо проводити і надалі, виконуючи свій громадський та професійний обов'язок. назад >>>
|