Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Протягом 2016 року авіакомпанія hahn air, як найавторитетніший тікет-консолідатор, продовжуватиме усебічну підтримку українського туристичного ринку
Рік, що минає, виявився дуже складним для туристичної галузі України. Проте, будучи провідним фахівцем у сфері продажу квитків, та пропонуючи туристичним агентам рішення smart ticketing, усебічну безпеку та надійну допомогу понад 15 років, Hahn Air і надалі продовжуватиме тісно співпрацювати з клієнтами по всій Україні, брати участь у туристичних виставках та пропонувати тренінги стосовно своїх продуктів і послуг.

Сервіс HR-169
Тільки 2015 року Hahn Air імплементувала 36 нових інтерлайн-партнерів, які тепер доступні для оформлення на документах HR-169 для агентів у понад 320 агентствах в Україні. Наразі мережа компанії охоплює понад 300 авіа-, залізничних та шаттл-перевізників. Серед нових партнерів авіаперевізників - нещодавно укладені 22 інтерлайн-угоди, 13 авіакомпаній, які не вдавалися до дистрибуції через системи ГДС, тепер можуть бути оформлені в усіх провідних ГДС під кодом Hahn Air Systems H1. Також перший шаттл-партнер тепер доступний у ГДС під кодом 5W - про нього ми розповімо трохи далі в цій статті.
Деякі з авіакомпаній, що підписали інтерлайн-угоди з Hahn Air 2015 року: YanAir (YE), Україна; Sun Express Deutschland (XG), Німеччина; Thomas Cook UK (MT), Велика Британія; Air Mediterranee (ML), Франція; Eastern Airways (T3), Велика Британія та Air Dolomiti (EN), Італія.

Сервіс H1-Flights
Завдяки сервісу H1-Flights Hahn Air дозволяє українським турагенціям продавати ще більше квитків та додаткових послуг різних авіакомпаній для своїх клієнтів. Ці малі та середні, а також низькобюджетні авіалінії є відмінним доповненням до портфоліо українських тур-агенцій. Hahn Air Systems, дочірнє підприємство Hahn Air, пропонує повний аутсорсинг непрямих каналів збуту тим авіакомпаніям, які самостійно не представлені в ГДС.
Серед партнерів H1, квитки на рейси яких можуть бути оформлені українськими туристичними агентами -40 авіакомпаній, включаючи Turkmenistan Airlines (Т5), Туркменістан; Express Airways (EPR), Словенія та FTI Touristik (1FT), Німеччина.

Сервіс 5W-Rail&Shuttle
Завдяки сервісу Hahn Air System 5W-Rail&Shuttle туристичні агенти можуть також бронювати залізничні та шаттл-послуги, доступні в системах ГДС під кодом 5W, та виписувати їх на документах Hahn Air HR-169. У вересні 2015 року Hahn Air Systems представила свого першого шаттл-партнера Tinker, який доступний для бронювання в Україні в усіх провідних системах ГДС, як Sirena Travel, Amadeus та Galileo, під кодом Hahn Air Systems 5W.
Наразі Tinker представляє лише автомобільний шаттл-трансфер, доступний у ГДС у вікні авіакомпаній, який дозволяє авіакомпаніям та туристичним агентам з легкістю комбінувати маршрути перельоту з послугами Tinker і розширювати їх мережу шляхом підключення нових регіональних аеропортів. Туристичні агенти можуть бронювати сполучення Амстердам (AMS)-Брюссель (BRU) та виписувати квитки на документах Hahn Air HR-169, використовуючи стандартний процес оформлення квитків в системах ГДС.

Hahn Air дійсно має намір підтримувати продаж на українському туристичному ринку
• Групові бронювання
Туристичні агенти тепер можуть отримати вигоду з легшого доступу до групових тарифів і комплексного обслуговування групових бронювань для групп від 10 та більше пасажирів, особливо, якщо задіяні комплексні інтерлайн-сценарії. Департамент Hahn Air з групового бронювання добре знайомий з такими послугами до- та післяпродажного обслуговування, як повернення квитків, перебронювання, скасування та зміни у розкладі.
Туристичні агенти мають безліч способів оплати на вибір, включаючи оплату готівкою, кредитною карткою, а також власне платіжне рішення Hahn Air HR e-Payment, на базі платіжної системи UATP.
• HR-EMD
Крім того Hahn Air також представила своє нове рішення Interline Electronic Miscellaneous Document (HR-EMD), яке дозволяє своїм інтерлайн-партнерам продавати додаткові послуги, наприклад, харчування, багаж та інші через ГДС на ринках, на яких вони не є учасниками місцевої системи розрахунків або якщо вони не впровадили свою власну базу даних EMD.
Adria Airways (JP) - перша авіакомпанія-парнер Hahn Air, яка продає додаткові послуги через HR-169 EMD у системі Amadeus глобально. До кінця 2015-го року Hahn Air пропонуватиме багатьом партнерським авіакомпаніям продаж додаткових послуг на HR-169
EMD через усі ГДС.
• Безкоштовне страхування від банкрутства Securtix®.
Hahn Air також гарантує туристичним агентам, що квитки їх клієнтів, оформлені на документах HR-169, автоматично застраховані від скасування перельоту у зв'язку з неспроможністю відповідного оперуючого перевізника без жодних додаткових витрат. Всі квитки, оформлені на документах Hahn Air, автоматично застраховані від банкрутства Securtix®.

Hahn Air Lines
Як міжнародна авіакомпанія та член IATA, Hahn Air здійснює регулярні внутрішні та міжнародні, а також чартерні авіаперевезення, використовуючи ультрасучасні літаки бізнес-класу типу Cessna. Hahn Air пропонує пасажирам перельоти з найвищим рівнем комфорту у преміум-класі.
Також цього року Hahn Air придбала літак бізнес-класу Cessna Citation Sovereign для розширення свого флоту. Він буде забезпечувати плани Hahn Air щодо подальшого розвитку здійснення авіаперевезень на середніх та далекомагістральних напрямках по всій Європі, на Близькому Сході та навіть у Північній Америці. Флот Hahn Air зараз складається з двох літаків Cessna Citation CJ4 та нещодавно придбаного Sovereign.

Hahn Air: Завжди тут, завжди поруч
Якщо у турагенцій виникають проблеми, вони можуть отримати підтримку в режимі 24/7 з будь-яких питань щодо продажу квитків, звернувшись до глобальної служби технічної підтримки Hahn Air Service Desk за електронною адресою service@hahnair.com. Партнери в Україні можуть телефонувати за спеціальним безкоштовним номером 0 800 501125 з місцевого телефону з понеділка по п'ятницю. Команда може надавати допомогу 11 мовами, в тому числі російською.
З питань локального маркетингу та підтримки продажів Hahn Air в Україні звертайтесь до директора по роботі з клієнтами - Олександри Таран (a.taran@hahnair.com). З питань розвитку бізнесу, запезапечення функціювання представництва, монетарних відносин з контр агентами та ІАТА - Андрія Шерстюка (a.sherstyuk@hahnair.com).

Кожен квиток має значення
Завдяки тривалим партнерським стосункам з усіма своїми клієнтами компанія Hahn Air має можливість позитивно вплинути на деякі з ринків, на яких вона працює. Hahn Air вирішила, що цього грудня у рамках кампанії «Кожен квиток має значення» пожертвує 10 євроцентів з кожного проданого квитка до Благодійного фонду Hahn Air.
Благодійний фонд Hahn Air було засновано 2012 року задля підтримки проектів, зосереджених на наданні допомоги жінкам та дітям для того, щоб подолати поріг бідності та жити вільним, здоровим і незалежним життям. Фонд налічує 16 проектів, в основному в країнах, що розвиваються, та в державах з перехідною економікою, із загальною сумою інвестицій понад 320000 євро щорічно. Більше інформації про Фонд Hahn Air можна знайти на сайті www.hahnairfoundation.org.
Таким чином, у світлі нинішнього місяця дарувань Hahn Air висловлює особливу подяку своїм клієнтам за докладені зусилля при продажі квитків для цієї доброї справи!
«Завершуючи 2015 рік, ми в Hahn Air хочемо висловити щиру вдячність усім нашим клієнтам за їхню постійну підтримку та прихильність у цьому році. Ми щасливі, що Hahn Air було затверджено провідним фахівцем із продажу квитків на українському ринку. Ми сподіваємось побачити значне зростання доходів туристичних агенцій в Україні внаслідок використання документів Hahn Air, що підкреслює високий потенціал наших послуг на цьому ринку. Наші клієнти були важливою частиною нашої подорожі у 2015 році і ми сподіваємося продовжити співпрацю у 2016 році», - говорить Кімберлі Лонг-Урбанець, віце-президент з питань продажів та агентської дистрибуції.
 

назад >>>