Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

МАУ - авіакомпанія, яка хоч і не є державною, проте позиціонує себе як українська. Це відображається як у назві, в емблемі, а також у формі пілотів та бортпровідників. Але, крім зовнішніх ознак, «Міжнародні Авіалініі України» мають бути українськими і по суті. Це стосується як оголошень українською мовою, меню, напоїв, які пропонують у літаку, так і відео й аудіо контенту, який пропонується пасажирам під час польоту. Тоді посилання авіакомпанії до її українських джерел буде відповідати назві. Крім того, використання якісного українського контенту може бути додатковим маркетинговим кроком для залучення пасажирів. Сучасна глобалізація, крім прогресу за рахунок використання загальновизнаних технологій, призводить до відсутності барв та національних відмінностей у всіх напрямках. Це позбавляє бізнес ідентичності, відтак конкуренція переходить тільки у площину цін. У результаті споживачі обирають не кращий, а дешевший продукт. Повернути кольори національної ідентичності, зробити національний бренд якісним та сучасним, а потім і заробити на цьому - це завдання для сучасного українського бізнесу. А коли йдеться про флагман національної авіаційної індустрії, то й для суспільства.
Протягом кількох місяців до редакції журналу «Український туризм» стали надходити повідомлення про те, що авіакомпанія «Міжнародні авіалінії України» запровадила особливу форму музичного бортового меню, яке складається з 8 груп:
• Modern Pop
• Love Hits
• Dance
• Launge
• Modern Rock
• Classic Music
• Relax
• Ukrainian Folk
У перших 7 групах української музики немає, тому дехто з наших читачів та партнерів вважають такий підхід дискримінаційним по відношенню до вітчизняних виконавців. Тому журнал «Український туризм» пропонує своїм читачам та партнерам, а також усім небайдужим долучитися й допомогти національному перевізникові доукомплектувати своє меню композиціями українських виконавців. УТ по своїх каналах поширить звернення до туристичної громадськості із проханням надіслати назви творів українських виконавців, які могли б розміститися в перших 7 категоріях бортового меню поруч з іноземними митцями. Після отримання та опрацювання пропозицій редакція передать отриманий у такий спосіб список пропонованих композицій та виконавців трьом незалежним музичним консультантам, складе остаточний список, проведе перемовини з виконавцями щодо надання авторських прав на трансляцію їхніх творів на бортах МАУ, розтиражує композиції та передасть носії керівництву національної авіакомпанії.
Просимо наших читачів та партнерів долучатися до обговорення та надсилати свої пропозиції щодо формування музичного меню МАУ до редакції.

назад >>>