Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Є таке поняття - «посол доброї волі». Зазвичай такого звання удостоюються публічні особи, які ведуть активну громадську (інформаційну, роз'яснювальну, промоційну, культурну і т.д.) діяльність поза межами своєї держави на її користь. Однак на нашу думку, такими послами є не тільки особистості, але й організації різного типу діяльності та форми власності. Наприклад, національна авіакомпанія: за будь-яких умов пасажир, який користується послугами національного авіаперевізника, долучається до культури та традицій того народу, який утворив державу, що, відповідно. дала дозвіл на польоти авіакомпанії. При чому таке доручення відбувається завжди - навіть у тих випадках, коли пасажир летить через країну перевізника транзитом, він все одно бачить на бортах літаків національну символіку, має можливість обрати страви, приготовані з урахуванням національних традицій, або ж, скажімо, слухати на борту літака музику, створену митцями тієї держави, чиїм літаком він подорожує.
Усе це є справедливим для всіх національних авіакомпаній, у тому числі а/к «Міжнародні авіалінії України», які представляють нашу державу всюди, де приземляються їхні літаки та у тих країнах, громадяни яких купують квитки на їхні рейси. Для цього, зокрема, в бортовому аудіоменю містяться твори українських виконавців у різних жанрах.
Однак до недавнього часу всю українську музику було виділено в один розділ. Що деякі виконавці розцінили як своєрідну сегрегацію. Адже саме аудіо меню побудовано за жанровим принципом (класична музика, танцювальні мелодії, музика для релаксу, поп-музика, останні хіти і т.д.). Тож, на їхню думку, виділення української музики в окремий розділ, по-перше, порушує сам принцип формування меню, по-друге, навіює враження про якусь екзотичність чи навіть неповноцінність творів українських митців по відношенню до своїх іноземних колег.
До редакції «Українського туризму» стали надходити звернення від українських виконавців, а ми, відповідно, направили звернення із цього приводу до керівництва «Міжнародних авіаліній України». У цьому зверненні ми, відповідно до побажань українських митців, просили додавати в кожний розділ бортового аудіоменю 2-3 твори вітчизняних виконавців.
Керівництво МАУ дослухалось до наших пропозицій, частково змінивши концепцію формування бортового музичного меню. Відтепер до кожного з розділів додається від і до з композицій українських виконавців, які додатково позначаються загальновживаним на світовій арені символом нашої держави UA. Разом із тим, до цього часу чомусь зберігся окремий розділ аудіоменю Ukrainian Music, що, знову ж таки, порушує структуру музичного меню. На наш погляд, цей розділ варто було б перейменувати на Ukrainian Folk чи навіть Ukrainian Folk Music, наповнюючи його творами відповідного жанру. У такий спосіб буде усунено порушення струкутри меню, разом із тим більша кількість пасажирів матиме змогу ознайомитися з кращими зразками пісенної творчості українського народу.
Хотілося б звернути увагу ще на один аспект обслуговування пасажирів на бортах МАУ: на далекомагістральних рейсах, крім музики, пасажирам пропонується перелік художніх фільмів та відео програм. Як не дивно, в цьому переліку немає жодного продукту українського виробництва. То може МАУ варто додати до відеоменю вітчизняну продукцію? Адже й у такий спосіб можна пробудити інтерес в іноземців відвідати нашу державу: адже вітчизняні митці створили чимало якісних творів, які гідно представлятимуть туристичні (та й не тільки) можливості України пасажирам вітчизняного авіаційного флагмана...
До речі, якщо мова вже зайшла про різноманітні меню, то чи не варто було б запровадити в кулінарному бортовому меню українські страви? Адже ті ж самі вареники, завиванці, деруни та багато інших страв української кухні є досить легкими у приготуванні та придатними для виготовлення й транспортування кейтеринговими компаніями. Адже більшість іноземних туристів. що приїжджають до нашої держави. зізнаються, що українська кухня їх зачаровує. То можливо, у подібний спосіб варто збільшити кількість її прихильників за рахунок пасажирів МАУ? 

назад >>>