Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

З початку зимової навігації Варшавський міжнародний аеропорт ім. Ф. Шопена утричі знизив збір, який стягувався з трансферних пасажирів. Відтак ставка збору складає 10 злотих (68 грн.) з пасажира замість 30. Також варто зазначити, що до запровадження цього правила компанії отримували знижку у 50% від стандартного збору в 60 злотих за кожного трансферного пасажира, який здійснював переліт із пересадкою у Варшаві. в три рази з 30 до 10 злотих.
Авіаперевізникам не потрібно заповнювати спеціальні документи, аеропорт застосовує знижену ставку збору автоматично.
На колишньому рівні залишилися ставки зборів при відкритті нових напрямків до Варшавського аеропорту. Вони передбачають знижки на п'ять років на збір за посадку і на три роки - на пасажирський збір. Розмір знижки становить 30% для європейських напрямків і 60% при відкритті польотів в міста за межами ЄС.
Експерти галузі зазначають, що в такий спосіб загострюється конкурентна боротьба між хабовими аеропортами Варшави та Києва, а відтак і між базовими авіакомпаніями LOT та МАУ. Вочевидь, щоб не втратити в цій боротьбі, «Борисполю» доведеться піти на подібні кроки. Так, віце-президент авіакомпанії «Міжнародні авіалінії України» Сергій Фоменко на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook висловився так: «Конкурують між собою не тільки авіакомпанії, але й аеропорти, держави. У «Борисполя» й України були та є 2 найближчих конкуренти: аеропорти Стамбула та Москви. Зараз у гру ступив Варшавський аеропорт. Сподіваюся, що Україна й аеропорт «Бориспіль» поставлять собі завдання бути попереду конкурентів, дати можливість тим, хто займається трансферними перевезеннями через Київ, конкурувати тепер і з Варшавою». Вочевидь, це звернення адресоване Кабінету міністрів України в цілому та Міністерству інфраструктури, у компетенції яких знаходиться питання тарифоутворення на державних підприємствах транспорту. А відтак і в аеропорту «Бориспіль».
 
***
 
Варшавський аеропорт ім. Ф.Шопена перебуває в державній власності, як і київський аеропорт «Бориспіль». Як і в Києві, в польській столиці діє ще один аеропорт Модлін, розташований у 60 км від центру Варшави на північний схід від міста, як і київські «Жуляни». Цей аеропорт використовується тільки для point2point сполучення, проте однією з ключових відмінностей від його українського аналога є те, що до Модліна літає лише Ryanair.

назад >>>