Увсьому світі ринок круїзного туризму розвивається випереджаючими темпами. Для того існує досить-таки багато причин, одна з найголовніших - це можливість відвідувати багато дестинацій за одну подорож. Крім того, варто зауважити, що круїзні продукти з кожним роком стають доступнішими для туристів - адже з побудовою та спуском на воду нових лайнерів пропозиція круїзного продукту збільшується, відтак, відповідно до ринкових законів, ціни падають. Слід також відмітити, що сучасні круїзні лайнери - як морські, так і річкові - зазвичай надають пасажирам високий рівень сервісу, який не поступається обслуговуванню в найкращих готелях світу. А в деяких специфічних аспектах і перевищує його (наприклад, прозорі частини палуб на рівні ватерлінії круїзного теплоходу). На жаль, Україна відсутня у рейтингах круїзних напрямків - цей вид туризму в нашій державі ще вважається елітним та малодоступним. Не в останню чергу ще й тому, що з початком окупації Криму та російсько-української війни басейн Чорного моря для більшості круїзних компаній утратив свою привабливість, й суднозаходи круїзних лайнерів до Одеського порту практично припинилися (2016 року їх було усього лише 5). Відповідно, в Одесі неможливо сісти на круїзний теплохід, так само, як і завершити тут круїз. Те ж саме справедливо і для більшості річкових круїзів. Отже, у переважній більшості випадків громадянам України для того, щоб відправитися у морську чи річкову подорож, необхідно прибути до європейського (еміратського, карибського, північноамериканського тощо) порту відправлення. А відтак оформлювати візи та витрачатися на авіаперельоти. Усе це робить сегмент last minute cruises практично відсутнім у нашій державі. Тим не менше, й в Україні спостерігається зростання кількості круїзних туристів - не в останню чергу завдяки наведеним вище причинам. Отже, практично кожний туристичний агент, який продає круїзний продукт, зацікавлений у додатковій інформації про ситуацію на круїзному ринку. У світі джерелом найповнішої та найоб'єктивнішої інформації про круїзи та круїзну індустрію вважається видання Cruise Critic, що випускається американською компанією The Independent Traveler. Це видання, крім усього іншого, щороку складає рейтинги круїзних теплоходів. Незважаючи на те, що ці рейтинги базуються на відгуках круїзних туристів, їх, тим не менше, можна вважати об'єктивними, оскільки читацька аудиторія видання перевищує 5 мільйонів на місяць, при цьому Cruise Critic заохочує значну їх кількість залишати відгуки про свої подорожі. З деякими з рейтингів від цього авторитетного видання, на нашу думку, найцікавішими для професіоналів українського ринку, редакція має намір познайомити читачів УТ. назад >>>
|