Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Олена КОРЧИНСЬКА, генеральний директор туристичної компанії «Пілот»
Як не парадоксально виглядатимуть мої слова, я вважаю, що останнім часом Україні щастить. Адже двічі виграти такий конкурс, як Євробачення, протягом 12 років та, як наслідок, отримати право його проведення на своїй території - це неабияке везіння! Та водночас це і велика відповідальність: як для всієї держави, так і для нас - туристичної компанії «Пілот», яка виборола на конкурсі право надавати послуги з розміщення для офіційних делегацій держав-учасниць Євробачення, організаторів цього конкурсу та акредитованої преси.

Україна - це безпечно!
Через військовий конфлікт на Донбасі на багатьох туристичних картах світу територія нашої держави позначена червоним кольором. Це означає, що укладачі цих карт категорично не рекомендують відвідувати Україну. У більшості випадків такі рекомендації носять формальний характер, проте багато потенційних туристів до них дослуховуються. Отже, в сучасних умовах розвивати інкамінг в Україну досить складно, хоча й можливо.
У цьому контексті можливість проведення конкурсу «Євробачення» в Україні допоможе нам розповсюдити у світі інформацію про привабливість нашої країни та безпеку для її гостей. Адже аудиторія «Євробачення» нараховує десятки мільйонів телеглядачів не тільки у Європі, але й на всіх континентах світу. Й від того, як буде проведено конкурс, як почуватимуться в Києві представники офіційних делегацій й акредитованої преси, як висвітлять його ЗМІ країн-учасниць, багато в чому залежить імідж України за її межами.

Скільки туристів приїде на єврошоу?
Після оголошення переможця серед міст-кандидатів на проведення фінальної частини «Євробачення» туристична громадськість та вітчизняні ЗМІ вислов¬лювали різноманітні прогнози щодо очікуваних показників туристичного потоку до Києва під час «Євро». Найчастіше озвучується цифра у 20 тисяч туристів. Ринок готельних послуг відреагував миттєво: ціни на стійках у готелях високого розряду на період проведення конкурсу підвищилися мало не до рівня Стокгольма.
Із озвученою цифрою я не сперечатимусь. Але давайте спробуємо оцінити, яка ж кількість туристів приїде до Києва та оселиться в 4- та 5-зіркових готелях. За правилами European Broadcasting Unit - організатора конкурсу «Євробачення», офіційні делегації країн-учасниць, організатори, а також акредитована преса мають мешкати в готелях високого розряду, тобто 4* та 5*. Таких гостей ми очікуємо до 2200 осіб. До 1200 - членів офіційних делегацій та близько 1000 - акредитованих представників ЗМІ. Крім того, очікується прибуття до Києва 2000-2500 фанів, які їздять на кожний конкурс, та неакредитованих журналістів, але невідомо, яке розташування вони для себе оберуть.
Проте ми вважаємо, що впораємось із будь-яким туристичним потоком у межах прогнозованого. Адже Київ має велику кількість готелів та готельних об'єктів найрізноманітніших категорій (за даними КМДА, у столиці нараховується 171 об'єкт тимчасового розміщення, з яких 141 категоризовано як готель, сумарною ємністю 20,4 тисяч місць - Ред.). Отже, навряд чи для розміщення гостей «Євробачення» нам доведеться вдаватися до екстремальних заходів, таких, як розселення туристів у каютах річкових теплоходів або облаштування наметових містечок.
Серед 12 офіційних готелів Євробачення - шість п'ятизіркових готелів, п'ять готелів чотири зірки - це означає, що сервіс для делегацій буде на вищому рівні.

Співпраця - ключ до успіху
Декілька слів щодо кола наших обов'язків як приймаючого туроператора. Умовами договору з НТКУ передбачається виключно забезпечення проживання офіційних делегацій, організаторів та акредитованої преси у Києві на період проведення конкурсу відповідно до стандартів European Broadcasting Unit. Усі інші види послуг - транспортне обслуговування, у тому числі трансфери до/з аеропортів, екскурсії Києвом та за його межами, харчування за межами готелів та багато чого іншого - надаються окремими організаціями.
Однак, ми працюємо єдиною командою з продюсерами Євробачення в Україні, тому ділимося інформацією й допомагаємо один одному. Наведу приклад. До 5-зіркового готелю заїжджають офіційні делегації з кількох десятків, якщо не сотень, осіб. Ми маємо повідомити готель про приїзд делегацій заздалегідь, щоб він мав можливість забезпечити персонал та розвернути додаткові стійки для чекіну. Адже, за стандартами 5-зіркового сервісу, гість не має перебувати біля стійки реєстрації більше, ніж 4 хвилини.
***
Компанії «Пілот» та мені як її генеральному директору часто надходять запитання щодо вартості проживання офіційних делегацій у Києві під час проведення «Євробачення». Таку інформацію, за умовами договору з НТКУ, ми оприлюднювати не можемо. Проте зазначу, що ця вартість є більш ніж доступною. І точно є меншою, ніж ціни на стійках чи, тим більше, оголошені в ЗМІ після того, як остаточно було затверджено місце проведення конкурсу.
Такий результат ми змогли отримати завдяки лояльному ставленню і відповідальній позиції перш за все наших 5-ти зіркових готелів. Важливо розуміти, що іміджеві здобутки від обслуговування заходу такого масштабу, як «Євробачення», багаторазово перекриють недоотримані прибутки від зниження вартості послуг для офіційних делегацій. Адже добрий поголос, який розійдеться від учасників «Євро», зокрема, схвальні відгуки в соціальних мережах, особистому листуванні чи спілкуванні, обов'язково принесе цим готелям багато нових клієнтів. І головне - покращення ставлення до нашої держави на суто людському, товарисько-партнерському рівні.

назад >>>