Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Розвиток технологій не обходить стороною й індустрію подорожей. Прагнення до комфорту та швидкості вирішення поставлених завдань спонукає нас застосовувати усі найкращі здобутки зі сфери ІТ-технологій та авіаційної галузі. Співпраця агентів з онлайн-партнерами - це вже не просто примха, а необхідність у сучасному світі якісно виділятися на туристичному ринку. Що чекає на галузь у майбутньому, розповість Микола Токарев, директор онлайн тревел-агенства Tripway.
 
- Миколо, розкажіть, будь ласка, детальніше про ваш продукт.
- Компанія Tripway присутня на туристичному ринку вже достатньо часу, щоб розуміти, наскільки важливо швидко, якісно, а головне - комплексно, задовольняти всі потреби споживача. Хоч ми розпочинали як офлайн-агентство, та наразі працюємо онлайн, тому для нас не існує
кордонів. Все, що потрібно для роботи з нами - це стабільний інтернет. Для агентств маємо програму співпраці. Вже безліч клієнтів та партнерів, офіси яких розташовані по всій Україні, оцінили наші переваги. Адже Tripway співпрацює з найкращими системами бронювання, багатьма авіакомпаніями України і світу, та з Укрзалізницею, щоб користувачі тревел-послуг змогли знайти все необхідне на одному сайті.
 
- На ринку Ви вже 5 років. Що, на Вашу думку, кардинально змінилося за цей час?
- Одна з переваг Tripway - тісна співпраця з одним із лідерів авіаційної галузі - компанією «Аквавіта». Ми поєднуємо багаторічний досвід у сфері авіації та новації ІТ-сфери й завдяки сучасним технологіям ЗДІЙСНЮЄМО бронювання найпривабливіших пропозицій не довше, ніж за 5 хвилин.
Для більшої зручності пасажирів, наша система може комбінувати авіа- та залізничні рейси. Якщо туристу необхідно вилітати з різних міст, є можливість генерувати складний маршрут. Щоб зменшити вартість квитка, система підбирає два квитки «в один кінець» замість «туди й назад». Під час пошуку нейронна мережа підраховує, скільки коштуватимуть обидва варіанти, й видає найвигідніший.

- Які існують варіанти співпраці агентів з Вашою компанією?
- Працювати з Tripway зручно і комфортно. Ви самостійно можете обрати найпривабливіший спосіб, як співпрацювати з нами. Ми пропонуємо створити агентський кабінет або розмістити форму пошуку на вашому сайті. За бажанням ви можете обрати обидва варіанти співпраці. За детальною інформацією звертайтесь на пошту info@tripway.com.

- Чим відрізняється агентський кабінет та форма пошуку?
- Почнемо з агентського кабінету. Нашим партнерам ми надаємо привабливі умови співпраці та ціноутворення. Ви можете виставити свій сервісний сбір, система врахує його під час пошуку і видасть ціни вже з його урахуванням. Ані ми, ані клієнт не дізнається про суму збору. Потрібне замовлення можна з легкістю знайти за допомогою фільтрів. Так само просто скачати звіт із продажів за будь-який період. Для зручності пошуку даних клієнтів ми створили електронний нотатник, ввести інформацію про пасажирів до якого можна в декілька кліків.
Якщо ви хочете здійснювати пошук через свій сайт, встановіть нашу форму пошуку. Модуль має різноманітні параметри налаштувань кольору, розміру, мови інтерфейсу. Розроблений зручний контроль доходів. І звичай¬но, кожен отримає винагороду за успішні продажі.

- А як змінилась поведінка споживача?
- За останні роки збільшилася кількість бронювання з мобільних пристроїв. Це обумовлено реаліями сьогодення: темп життя сучасної людини стає дедалі швидшим, тож вона віддає перевагу мобільності та компактності. Все більше користувачів хочуть прид¬бати разом із квитком додаткові послуги. Наприклад, оформлення багажу зумовлено тим, що в авіакомпаній є рейси, які не включають цю послугу у вартість квитка.
Вам не треба звертатися з такими питаннями до авіакомпаній: команда Tripway допоможе оформити будь-яку послугу. Таким чином, вам необхідно набагато менше часу та зусиль, щоб задовольнити потребу клієнта.
 
- Чого, на Вашу думку, можна очікувати від безвізового режиму з ЄС?
- Очікується, що потік туристів зросте. Наскільки-це вже інше питання, але точно українці стануть подорожувати більше. Зросте попит на короткотривалі подорожі. Коли свої кордони відкриває стільки держав, зростає кількість пропозицій для відвідин. Це вплине і на роботу агентств. Клієнт захоче подивитись більше напрямків, тому потрібно мати сайт зі зручним та швидким пошуком авіаквитків. Або мати надійних партнерів з таким ресурсом. Вагомою перевагою стане комбінування авіарейсів та залізничних квитків, бо завдяки безвізу можна будувати складніші маршрути.
Важливою стане функція запам'ятовування останніх пошуків, адже туристи можуть забути, з чого вони починали. Це, знову ж таки, допоможе не гаяти час. Чому ми робимо на цьому акцент? Час - найважливіший ресурс людини. Збереження його - вияв поваги до особистості, а наша команда цінує кожного клієнта.
 
- Якої ви думки про безконтактний спосіб оплати? Поки що Він не доступний в Україні, але навряд чи це надовго. Чи бачите Ви шляхи інтеграції його в авіа-галузь?
- Зараз існує багато способів оплати, але можна сказати одне - готівка поступово відходить на другий план. Тож не дивно, що у клієнтів з'являється потреба у терміналах.
Що ж до безконтакного способу оплати, то це значний технологічний крок уперед. Ця технологія забезпечує більш надійну передачу даних. Картка завжди в смартфоні, тож виключається можливість її забути, наприклад, в іншому гаманці. Для сплати необхідний лише відбиток пальця. Це як пришвидшує процедуру оплати, так і захищає від шахраїв. Тому в майбутньому виграватимуть ті агентства, у яких буде стояти спеціальний термінал для безконтактного розрахунку.

- Як впливатиме на продаж авіаквитків технологія доповненої реальності? Чи варто поєднувати реальне та віртуальне?
- Доповнена реальність - чудовий інструмент, щоб зацікавити нових клієнтів. Тільки згадайте бум гри Pokemon Go, де використовується ця технологія. Нескладний квест, який приведе клієнта під самі двері офісу, збільшить не тільки впізнаваність бренду, а й уплине на зріст продажів. Адже турист вже налаштований купити квитки. Тож так, треба використовувати таку можливість, тому що життя людини плавно перетікає в інтернет, молодь вже не уявляє свого життя без різноманітних ґаджетів. Достукатись до них простіше через екрани смартфонів, запропонувавши їм цікаву гру.
 
- А що Ви думаєте з приводу віртуальної реальності? Зараз дуже популярні окуляри VR.
- Якщо доповнена реальність тільки додає деякі елементи, то окуляри віртуальної реальності допомагають поринути в подорож, не встаючи з крісла в офісі. Клієнт одразу бачить, яким буде місце його відпочинку. За допомогою цієї технології можна показати і салони літаків, щоб клієнти змогли обрати для себе найзручніше місце. Замість того, щоб все показувати на пальцях, тепер можна показати в окулярах.

- Як впливатимуть технології на розвиток тревел-бізнесу загалом?
- Динаміка розвитку туристичної галузі доводить, що сучасні розробки позитивно впливають на ріст продажів і покращення якості обслуговування кожного клієнта. Таким чином, збільшується кількість постій них клієнтів. Яскравий приклад - Tripway. За останній рік рівень продажів значно збільшився. ІТ-сфера має величезний потенціал, яким не можна нехтувати. Вдале застосування здобутків прогресу пришвидшить темпи розвитку вашого бізнесу. Обирайте надійних і прогресивних партнерів, ставте амбітні цілі та підкорюйте їх з легкістю.

Ольга Панченко, регіональний представник:
«Ми завжди відкриті до співпраці з новими агентами. Tripway високо цінує наших партнерів, тому для більш зручної роботи з представниками туристичної сфери по всій Україні ми плануємо мати регіональних представників в більшості великих міст. Зараз маємо менеджерів в Одесі та в Києві. Їхні завдання - познайомитись ближче з агентством, налагодити плідну співпрацю. В разі потреби, допоможуть вирішити необхідні питання, завжди розкажуть, як ще швидше та якісніше працювати з нашим продуктом. Представник у вашому регіоні - це зручно. Контакт напряму дозволить вирішувати питання набагато оперативніше».

назад >>>