Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Регіон Південно-Східної Азії розвиває свою туристичну галузь вже кілька десятиліть, і з кожним роком він стає бажанішим для туристів з усього світу. Складові його привабливості - такі, як теплий та лагідний клімат протягом більшої частини року, екзотичні звичаї тамтешніх народів, порівняно невисокі ціни на послуги туристичної інфраструктури та наявність сучасної інфраструктури - роблять цей регіон одним з найбажаніших у світі, а відтак і найдинамічнішим з точки зору туристичної та суміжних галузей. Про це з року в рік свідчать дані, які публікує UNWTO у своєму періодичному виданні «Туристичний барометр».
Так вже сталося, що для громадян України найбільш освоєним напрямком з регіону Південно-Східної Азії є Таїланд. У силу багатьох причин це королівство раніше за сусідів почало розвивати свою туристичну галузь та сприяти бізнесу, який прагнув інвестувати в індустрію гостинності. У результаті ця держава стабільно входить у топ-20 світових лідерів рейтингу UNWTO в'їзних туристичних потоків.
Однак протягом останніх 20-30 років і сусіди Таїланду почали розвивати туристичну галузь, досягнувши тих чи інших успіхів на цьому шляху. Наприклад, дві держави - Малайзія та Індонезія, природні умови, культура та місцеві звичаї в яких є подібними до тайських, із цілком зрозумілих причин також залучають до себе туристичні потоки, у тому числі сподіваються й на громадян України, яких поки що сюди їде небагато - головним чином, через вартість трансконтинентальних перельотів та відсутність інформації про місця можливого відпочинку.
Однак сьогодні ситуація змінилася: якщо донедавна для українців основним перевізником до того регіону були Turkish Airlines (російські авіакомпанії втратили цю роль після заборони прямого авіасполучення з Україною наприкінці 2015 року - Ред.), то сьогодні з турецьким флагманом активно конкурує Qatar Airways, які після приходу на український ринок пропонують нашим громадянам вельми привабливі умови на трансконтинентальні перельоти. Крім того, нещодавнє об'єднання маршрутних мереж дубайської авіакомпанії Emirates та її дочки flydubai призвело до суттєвого посилення конкуренції на трансконтинентальних напрямках.
Таким чином, замість двох авіахабів (Стамбула та Москви), через які ще кілька років тому українці могли прокласти оптимальний маршрут до пункту призначення в Південно-Східній Азії, з'явилося три: той самий Стамбул, Доха та Дубай.
Таким чином, базуючись на пропозиціях перерахованих авіакомпаній та пропозицій від готельних об'єктів у туристичних зонах Малайзії та Індонезії, складемо калькуляцію турів для українських громадян.

 

назад >>>