Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

 

На 28-у році існування Україна отримала власний бренд – Ukraine Now


Кабінет Міністрів України ухвалив на засіданні в четвер єдиний бренд України, якого не було за роки незалежності. На цьому наголосив під час засідання уряду Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман.
“Взагалі є дивним те, що у нас 27 років нашої незалежності не було бренду України. І зараз ми зробили перший крок для того, щоби брендувати країну  і зробити єдину рамку, і найголовніше – що ми можемо працювати з цим брендом з різними цільовими аудиторіями, з різними тематиками і, дійсно, відкривати всі можливості нашої прекрасної країни і робити це саме зараз… Сьогодні в Україні, 10 травня 2018 року,  з’явився бренд України – Ukraine Now”, – оголосив Гройсман. Він подякував Міністерству інформаційної політики, всій команді, включно з міжнародними партнерами, що працювала над проектом. “Команда уряду, Міністерства і формаційної політики спільно з багатьма нашими партнерами працювали над створенням бренду України.
Сьогодні фактично ця робота завершена”, – сказав Прем’єр-міністр. Держсекретар Міністерства інформаційної політики Артем Біденко зробив презентацію колективної роботи, яка тривала майже рік, щодо створення бренду України.
“Вперше технічні завдання для відкритих і прозорих конкурсів грунтуються на серйозних дослідженнях цільової аудиторії, на яку й орієнтований єдиний бренд. Адже саме іноземці є тією аудиторією, кому ми хочемо показати Україну як країну можливостей, країну свободи, нових емоцій”, – зазначив Біденко. Він додав, що таке дослідження було проведено британськими експертами в рамках співпраці з урядом Великобританії. І охоплювало 6 фокус-груп Великобританії, Німеччини і Польщі, які показали кілька концепцій промоції України. На початкових етапах розробки до цього процесу долучився Конрад Бьорд, який керував знаменитою кампанією просування Великобританії під назвою GREAT. У розробці остаточного варіанту бренду взяли участь саме українські експерти і креативники. Учасникам конкурсу були надані результати дослідження і було запропоновано дати свої ідеї або пропозиції щодо доопрацювання тих рекомендацій, які були отримані від британців. За словами Біденка, робота тривала впродовж 9 місяців. Перед остаточним рішенням варіанти бренду були ще раз протестовані за сприяння Офісу з інвестицій на цільових аудиторіях.
“Спираючись на ці результати і на власну експертну думку, комісія визнала переможцем варіант бренду Ukraine Now, створений українським агентством Banda Agency”, – сказав держсекретар Мінінформполітики. Він зазначив також, на основі цього єдиного парасолькового бренду, що містить ключові елементи комунікації, буде розроблений модульний бренд-бук, яким можуть скористатися будь-які органи влади, підприємства, громадські організації за умови дотримання технічних стандартів. “Це означає єдиний голос України по всьому світу”, – підкреслив Біденко.