Заходи щодо профілактики коронавірусної інфекції на борту Air Astana
Авіакомпанія Air Astana інформує пасажирів про посилення заходів профілактики коронавірусної інфекції на борту.
Наземне обслуговування та підготовка до польоту
Реєстрація пасажирів проводиться співробітниками наземної служби в захисних масках та рукавичках.
В аеропортах проводиться перевірка температури всіх пасажирів і членів екіпажу, які подорожують міжнародними рейсами.
Всі члени екіпажу проходять передпольотний інструктаж про гігієну і симптоматику COVID-19. Екіпажам видаються дезінфекційні засоби, захисні рукавички та маски для обличчя.
Після кожного рейсу проводиться вологе прибирання літака та двоетапна обробка салону спеціальним дезінфекційним засобом.
Бортове обслуговування
Для зниження ризику передачі захворювань усі літаки авіакомпанії оснащені медичними масками для пасажирів.
Якщо у когось із пасажирів виникли підозрілі симптоми, всім подорожуючим видаються маски, а після завершення польоту авіакомпанія залучає працівників санітарно-епідеміологічної служби для стерилізації, дезінфекції та глибокого очищення літака з метою усунення будь-яких патогенів за допомогою розчину перекису водню.
Якість повітря та вентиляція
Усі літаки Air Astana оснащені високоефективними фільтрами частинок (HEPA), які утримують до 99,97% мікробів. Фільтри змінюються регулярно та відповідно до регламенту виробника літака.
Згідно з інформацією IATA (Міжнародна асоціація повітряного транспорту) повітря в літаку є безпечнішим та частіше оновлюється, ніж, наприклад, в офісах і торгових центрах.
Авіакомпанія просить пасажирів під час подорожей дотримуватися рекомендацій ВООЗ і регулярно мити руки або користуватися санітайзерами, а також не торкатися інших людей, особливо тих, хто має ознаки хвороби. У разі виявлення симптомів захворювання просимо вас звернутися до лікаря та проконсультуватися щодо можливості подорожі.