Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Аналіз продажів авіаційних агентів та авіакомпаній, що е членами BSP Україна, е надійним індикатором стану здоров'я туристичної галузі. Зрозуміло, що агенти отримують доходи не тільки від продажу авіаційних послуг, з іншого боку, не всі авіаційні послуги розраховуються через BSP. Тим не менше, сподіваємось, що помісячна динаміка сумарних розрахунків через вказану систему стане у пригоді туроператорам та агентам, наприклад, допомагаючи їм коригувати свої програми та, відповідно, оптимізовувати баланс між доходами та витратами.
Як бачимо, сумарні продажі через BSP Україна демонструють однозначне зростання обсягів реалізованого вітчизняними агентами авіаційного контенту на українському ринку. Це стосується як диференційованих (помісячних) показників, так й інтегральних, тобто річних: як перші, так і другі стабільно зростають протягом цих двох років. При цьому зростають не тільки у гривні, курс якої зазнає коливань, але й у доларах США, до яких, власне кажучи, більшість авіакомпаній прив'язує вартість свого контенту. Винятком є лише грудень: у цьому місяці продажі чомусь стабільно знижуються з року в рік. Пояснити це можна так: мандрівники, які планують авіаподорожі на різдвяні та новорічні свята, зазвичай планують такі поїздки зазда¬легідь, користуючись вигодами раннього бронювання. Що ж до МІСЕ-сегменту та корпоративних клієнтів, то саме у грудні спостерігається початок зниження ділової активності, тож і продажі авіаційного контенту прогнозовано падають. Падіння (порівняно з попереднім місяцем) продовжується у січні й лютому, й подальше зростання спостерігається лише у березні.

назад >>>