Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Австрійський лоукостер Lаudamotion, який наразі є дочірньою компанією Ryanair, оголосив про початок рейсів в Україну (столичний аеропорт «Бориспіль») з 1 лютого 2019 р. та відкрив продажі на цьому напрямку. Станом на середину грудня квиток з Києва до Відня можна було придбати за 9.99 євро, а у двох напрямках - за 19.99. Рейси здійснюватимуться 5 разів на тиждень: у понеділок, вівторок, середу, четвер і суботу.

Флот авіакомпанії наразі складається з 10 літаків Airbus: 6 А320-200 на 180 місць кожний та 4 Ф321-200 по 212 крісел. Замовлено ще 18 літаків. Авіакомпанія базується у віденському аеропорті Schwechat, літає по 44 європейським напрямкам у 16 державах (до цього переліку вже включено Україну та, відповідно, аеропорт «Бориспіль»). Крім Відня, перевізник має операційну базу в Дюссельдорфі. А з кінця березня відкриється операційна база й у Штутгарті.
Частина флоту перевізника потрапила до нього після банкрутства авіакомпанії Air Berlin та припинення діяльності її «дочки» Niki. Деякі літаки Laudamotion досі використовують комбіновану ліврею, в якій зустріча¬ються елементи оформлення Air Berlin.
Авіакомпанію засновано ще 2004 року, тоді вона носила назву Amira Air та виконувала чартерні польоти за допомогою бізнес-джетів. На початку 2016 року авіакомпанію придбав відомий австрійський гонщик «Формули 1» Нікі Лауда, який мав відношення й до іншої авіакомпанії - Lauda Air. У березні 2018 р. 24,9% акцій Laudamotion придбав ірландський лоукостер Ryanair, оголосивши при цьому намір довести долю акцій перевізника у своїй власності до 75%.
Зрозуміло, що прихід нової авіакомпанії в Україну - однозначний плюс для нашої в'їзної туристичної галузі. та й з точки зору українського авіапасажира тут немає нічого поганого. Але варто усвідомити, що прихід саме цієї авіакомпанії жодним чином не підвищить конкуренцію на напрямку Київ - Відень, відтак квитки до австрійської столиці не стануть доступнішими. Початок польотів в Україну саме Laudamotion, а не Ryanair, пов'язаний із внутрішніми процедурами в Євросоюзі. А по суті ця компанія є глибоко афілійованою з Ryanair, дистриб'юція її контенту також здійснюється «Райанами», та й політика відносно провезення багажу, обміну та повернення квитків і т.д. є райанівською. Тож по суті, це саме Ryanair відкриває до Києва новий маршрут, хто б фізично не виконував польоти. Подібна співпраця в ірландського лоукостера налагоджена і з авіакомпанією Air Malta.
Однак конкуренція на напрямку до Відня все ж таки зросте - тільки з іншим європейським лоукостером, а саме, Wizz Air, яка також здійснює сполучення між Києвом та Віднем 6 разів на тиждень (крім вівторка). Це, варто зазначити, конкуренція саме в лоукостерному сегменті, між р2р - напрямками, оскільки Київ та Відень з'єднують ще МАУ та Austrian Airlines. Але 2 останні перевізники працюють за хабовою моделлю й орієнтовані в основному на транзитних пасажирів через свої відповідні хаби (аеропорти «Бориспіль» та Відень Schwechat).
Тим не менше, прихід до Києва «Лауди», а, по суті, «Райанів», поза всяким сумнівом, стане корисним і для українських турагентів, які під рейси обох цих лоу-костерів («Віззів» та «Лауди») зможуть продавати нашим співгромадянам наземні туристичні програми зі стартом у Відні. Адже не секрет, що авіаквиток - це далеко не все, чого потребує турист, а в галузі наземних послуг (та й авіаційних, будьмо відвертими, також) вже сьогодні багато хто з наших співгромадян переконався в тому, що купувати такі речі за допомогою агента значно зручніше, безпечніше та, врешті-решт, вигідніше, ніж вдаватися до самостійного бронювання.

назад >>>