Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Туристичні компанії, в тому числі й ті, які виступають у якості авіаційних агентів, звикли, що показники розрахунків агентів з авіакомпаніями через BSP Україна є надійним індикатором стану авіаційної галузі в державі. Однак сьогодні це вже не зовсім так: по-перше, багато хто з ІАТА-акредитованих агентів працюють у режимі multiBSP, по-друге, бюджетні авіаперевізники, які зазвичай не беруть участь у BSP, обіймають все більшу долю на ринку вітчизняних авіаперевезень. Власне кажучи, ці 2 фактори впливають на показники взаєморозрахунків агентів з авіакомпаніями через BSP: як бачимо, протягом 2018 року відбулося зниження обсягів cashflow порівняно з 2017-м: як інтегральне - за підсумками року, так і диференціальне, тобто протягом більшості місяців. Це зниження не катастрофічне, проте воно є, до того ж як у національній валюті - гривні, так і в доларовому еквіваленті.
Чи можна повернути цю тенденцію у зворотному напрямку? Скоріш за все, так, проте для цього необхідно як слід попрацювати, причому усім учасникам процесу: як авіаційним агентам, як авіакомпаніям, так й ІАТА, яка є розпорядником BSP. Власне кажучи, щодо останньої, то Міжнародна асоціація повітряного транспорту вже анонсувала зміни, розробивши та запровадивши кілька нових послуг для агентів, у тому числі нові форми акредитації. Авіакомпаніям же варто запроваджувати якомога більше додаткових послуг (auxiliary services) та заводити їх у BSP, щоб агенти могли їх продавати своїм клієнтам. А ще ІАТА варто шукати порозуміння з лоукостерами, щоб і їхній контент можна було б продавати традиційним для агентів способом. Адже, як би там не було, продажі через BSP наразі є найзручнішими й найзрозумілішими для більшості агентів та авіакомпаній світу. Тож ця система є цілком життєздатною, й в інтересах усіх учасників процесу розвивати й удосконалювати її надалі.

назад >>>