Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Аналіз ринку автопрокату за перше півріччя 2011 року

Асоціація лізингодавців України, до складу якої входять провідні автопрокатні компанії, провела перше дослідження ринку прокату, з метою започаткувати регулярный збір статистики в цьому сегменті.
Для надання більшої публічності таким дослідженням, Асоціація вирішила прово-дити збір статистичних даних спільно з загальноукраїнським виданням, що виходить у сфері туризму та мандрівок — журналом «Український туризм». Для співпраці в цьому напрям-ку між редакцією журналу та професійним об’єднанням підписано Меморандум. Для першого дослідження були
вибрані періоди — 2010 рік та перша половина 2011. Для опитування було обрано коло з дев’яти найбільш значних гравців вітчизняного ринку — «Рентал Груп» / Budget Rent a Car, «Bin Рент» / Avis, «Оптіма Лизинг» / Sixt, «Перша прокатна компанія» / Hertz, «Aro Cars», «БЛС», «Рентека», «Mega Rent» та «Мрія Авто», але дві останні компанії відмовилися надати свої дані (див. таблицю нижче).
Аналізуючи отримані від компаній дані можна зробити висновок, що перше півріччя традиційно виглядає для учасників ринку успішним, що є типовим для цього сезонного бізнесу. Наразі найбільший автопарк мае компанія «Оптіма Лізинг» / Sixt, друге місце посідає компанія «Bin Рент» / Avis, трете — «Рентал Груп» / Budget Rent a Car. Ці компанії і є реальною трійкою лідерів ринку, на яких випадає понад 60% прокатних послуг в Україні.
Водночас збільшення автопарку не вплинуло на ріст його утилізації (завантаження). За період з січня по червень цього року цей показ-ник збільшився, по

 

відношенню до минулого року, більше ніж на 5 процентних пунктів і складає, наразі, 66,2%. Лідером по утилізації є компанія «Aro Cars», а найбільше зростання утилізації автопарку показала компанія «БЛС». На другому місці по утилізації — компанія «Рентека», хоч вона і мае наймен-ший парк автомобілів. А третьою є
компанія «Рентал Груп» / Budget Rent a Car.
Асоціація лізингодавців України, гаслом якої є — «Голос лізингу та автопрокату», докладає зусиль до розвитку вітчизняного прокатного ринку та надання йому цивілізованих рис. Тож Асоціація планує відтепер проводити регулярні дослідження, виходячи з важливості аналітичних даних, перш за все, для самих автопро-катних компаній, а також для споживачів, інвесторів та інших зацікавлених осіб.
Статистичні дані оприлюд-нюватимуться на сайті Асоціацїї лізингодавців www.leasing.org.ua, та в журналі «Український туризм».
Прес-служба Асоціації «Українське об’єднання лізингодавців»:

 

назад >>>