Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

 

Унікальний мобільний моніторинг CzechTourism дав перші результати


Упродовж 1-го півріччя 2012 року у 45 населених пунктах Чеської Республіки проходив інноваційний маркетинговий експеримент. Йдеться про вивчення особливостей поведінки туристів на основі фіксування сигналів SIM-карток у зонах розташування туристичних атракцій.
Результатом дослідження стала детальна характеристика відвідуваності туристами пам’яток ЮНЕСКО, деяких курортів та природних заповідників, що мають статус визначної європейської туристичної дестинації (EDEN). Перевагою перманентного мобільного моніторингу була можливість спостерігати за кількістю гостей у будь-який день року.
Завдяки експерименту, були визначені цикли чергування й сполучення внутрішніх та іноземних потоків відвідувачів туристичних об’єктів. На думку генерального директора CzechTourism Ростислава Вондрушки, у майбутньому ці дані допоможуть кардинально вплинути на вирішення проблеми сезонності в регіонах Чеської Республіки.
Крім іншого, такого типу дослідження можуть слугувати точним інструментом обчислення кількості учасників безкоштовних масових заходів.
Моніторинг Національного туристичного управління CzechTourism був реалізований у співпраці з мобільним оператором T-Mobile.

За iнф. Представництва CzechTourism в Україні